Monday, 26 September 2016

EY is the number 1 organization for delivering business transformation in the GCC region

According to a Source Global Research survey
         Out of the Big 4, EY is the only top rated consulting organization in the GCC in terms of overall value and quality of services
         EY is within the top three recommended GCC consultancies for data & analytics, digital technology & transformation, sales & marketing (including customer experience) and HR & change management

DUBAI 25 September 2016. EY is the number 1 ranked organization among all major management consultancy firms in the GCC for the quality of its business transformation capabilities, according to ‘Perceptions of consulting in the GCC’, a recent report published by Source, which gathers feedback from clients on their perceptions of all consulting organizations operating in the GCC.

Gerard Gallagher, MENA Consulting Leader, EY, says:
“We are really proud of being number 1 in delivering successful end-to-end business and risk transformational projects at a time when it really matters to our clients. In times of economic change, governments and companies alike look  to transform their strategy, people, processes and technology in order to enhance their performance and manage risk.  Our legacy of more than 90 years in the region, is built on helping our clients delivering their most pressing challenges.”
EY was consistently the highest ranked organization for value and overall quality of services, particularly in financial management.
Source is a provider of research on the management consulting market in Europe and the Middle East, which assesses and compares the reputation of consulting firms as seen by clients. The assessment is based on over 500 responses from executives, directors, and senior managers across the GCC, all of whom have extensively used consulting services in the past year and represent a wide range of industries and business functions.

Clients recommend EY services across various sectors
Over and above being the number one transformer in the GCC, in terms of likelihood to be recommended to others, EY is ranked within the top three companies for data & analytics, sales & marketing (including customer experience), HR & change management, and digital technology & transformation.
“We are one of the only organizations that appear in the top ranks of both quality and value. Out of the Big 4, GCC clients rated EY the highest in terms of the quality of its capabilities across all services, demonstrating consistency in all of the services provided. We have always focused on helping businesses transform and navigate the changes in the region’s economic landscape. We will soon launch a suite of specialized on-demand packaged global solutions that are tailored and scaled for fast growing companies in the emerging markets. This means access for more of our clients to EY’s global Intellectual Property in a different way. This will transform the way our clients deliver rapid results in their organizations,” concludes Gerard.

بحسب دراسة بحثية أجرتها مؤسسة سورس غلوبال
EY المؤسسة الأولى في توفير خدمات "تحويل الأعمال" بمنطقة الخليج
  • EY تتصدر الأربعة الكبار كأفضل مؤسسة استشارية في دول مجلس التعاون الخليجي من حيث قيمة وجودة الخدمات التي تقدمها
  • EY من بين أهم ثلاث شركات استشارية يوصى باعتمادها في دول مجلس التعاون الخليجي في مجال البيانات والتحليلات، والتكنولوجيا الرقمية والتحول الرقمي، والمبيعات والتسويق (بما في ذلك تجربة العملاء)، والموارد البشرية وإدارة التغيير

دبي، 25 سبتمبر 2016: حققت إرنست ويونغ EY المرتبة الأولى في توفير خدمات "تحويل الأعمال" متفوقةً على جميع شركات الاستشارات الإدارية الكبرى بدول مجلس التعاون الخليجي، وذلك وفقاً لأحدث تقارير الذي تصدره مؤسسة سورس غلوبال للدراسات (Source)، والذي يجمع آراء العملاء تجاه مختلف المؤسسات الاستشارية التي تعمل في دول مجلس التعاون الخليجي.
وقال جيرارد غالاغر، الشريك المسؤول عن خدمات الاستشارات في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا لدى EY: "نحن فخورون جداً بأن نكون المؤسسة الأولى في مجال تقديم أعمال وخدمات استشارية ناجحة ومشاريع متميزة في مجالات إدارة وتحويل المخاطر، في وقت يعتبر فيه هذا الأمر في غاية الأهمية بالنسبة لعملائنا. وخلال أوقات التغيرات الاقتصادية، تسعى الحكومات والشركات إلى تطوير استراتيجياتها وموظفيها وعملياتها وتقنياتها بما يعزز أداءها ويدير مخاطرها. وقد تمكنا من بناء إرثنا المميز الذي يمتد إلى 90 عاماً في المنطقة نتيجة نجاحنا في مساعدة عملائنا على تجاوز التحديات الصعبة التي تواجههم".
وقد حافظت EY على أعلى مرتبة بالنسبة لقيمة وجودة الخدمات، لا سيما في مجال الإدارة المالية.
هذا وتعد مؤسسة سورس "Source" مزوداً رائداً لأبحاث سوق الاستشارات الإدارية في أوروبا والشرق الأوسط، حيث تعمل على تقييم ومقارنة سمعة الشركات الاستشارية كما يراها العملاء. ويستند التقييم الذي تعده على آراء أكثر من 500 من كبار المديرين التنفيذيين وموظفي الإدارات العليا لشركات في جميع أنحاء دول مجلس التعاون الخليجي، والذين كانوا قد استخدموا خدمات استشارية على نطاق واسع في العام الماضي، ويمثلون مجموعة واسعة من القطاعات ومجالات الأعمال.
العملاء يوصون بخدمات EY في قطاعات متنوعة
علاوة على تربع الشركة على المركز الأول في دول مجلس التعاون الخليجي فيما يتعلق باحتمال التوصية بها لتوفير خدمات تحويل الأعمال، فقد جاءت EY ضمن أفضل ثلاث شركات في مجال البيانات والتحليلات، والمبيعات والتسويق (بما في ذلك تجربة العملاء)، والموارد البشرية وإدارة التغيير، والتكنولوجيا الرقمية والتحول الرقمي.
وأضاف جيرارد: "تعتبر EY واحدة من المؤسسات العالمية القليلة التي تظهر في التصنيفات العليا في التقرير من حيث جودة وقيمة الخدمات التي تقدمها. ومن بين أكبر أربع شركات خدمات استشارية، فقد منح العملاء في دول مجلس التعاون الخليجي شركة EY أعلى تقييم من حيث جودة قدراتها في جميع الخدمات، مما يدل على اتساقها في مختلف مجالات الخدمات التي تقدمها. وقد ركزنا دائماً على مساعدة الشركات على التحوّل وتجاوز التغييرات في المشهد الاقتصادي بالمنطقة. وسوف نطلق قريباً مجموعة من باقات الحلول العالمية المتخصصة والمصممة حسب الطلب لتلبية احتياجات الشركات سريعة النمو في الأسواق الناشئة. وهذا يعني منح المزيد من عملائنا إمكانية الوصول إلى خدمات الملكية الفكرية العالمية من EY بطريقة مختلفة، ما من شأنه أن يطوّر قدرات عملائنا على تحقيق نتائج سريعة في مؤسساتهم".

No comments:

Post a Comment

=