Monday, 1 August 2016

Xively by LogMeIn Launches Next Generation Connected Product Management Platform; Marks an End to Do It Yourself IoT




Dubai – July 31, 2016: Introduces a Complete IoT Solution with Deeper Product Insights and One-Click Salesforce Integration -- LogMeIn, Inc.’s (NASDAQ:LOGM) Xively IoT division released the next-generation of the Xively Connected Product Management (CPM) Platform. Building on its proven track record of helping companies successfully navigate the IoT, the new version of Xively provides a complete application suite that addresses the core needs of running an IoT business. This release adds new connected product analytics and insight tools, universal device and user management, and richer integration capabilities including out-of-the-box Salesforce integration. Purpose-built to address key challenges in building and launching a connected product business, the new Xively helps companies accelerate their IoT initiatives -- effectively eliminating the need for costly and risky do-it-yourself IoT projects.
“At the outset of our IoT journey, we were determined to build our solution from the ground-up, but as time went on we realized we should leverage the expertise of others and use our limited time to focus on delivering the most value to our customers,” said Kyle Seaman, Director of Farm Technology at Freight Farms. “Xively offered a proven platform, IoT expertise, and the ability to deliver quickly. In just 60 days, we went from concept to field-ready product.”
Xively is the fastest and most scalable IoT platform on the market today1.  With security built for the IoT, Xively helps product companies connect and manage their products at scale.  The latest version of Xively contains a number of enhancements aimed at providing customers a much quicker time to market and actionable insights for superior product and customer support including:
Connected Product Application Suite – A unified system of record that provides a real-time view of connected products in market including product details, trend data, product health, connectivity status, device location, firmware versions, and events associated with the product.  Easy to follow dashboards empower a company’s product management, development and service teams with all the data they need to run a connected business.    
Universal User & Device Management– Manage users and devices associated with connected products, regardless of the underlying IoT connectivity platform, whether it be home grown solutions, Microsoft Azure or Amazon Web Services (AWS).   
One-Click Salesforce App & Heroku Add-on – Out-of-the-box integration with Salesforce allows a real-time view into the health, status and other key product details of a customer’s actual product from Xively into a customer record screen in Salesforce. Additionally, connected products can be set to trigger automatic Salesforce tickets in case of malfunction or to ship replenishables.  Xively product data can also be delivered with one-click into Heroku to allow for rapid app development and new user engagement.    
Xively Product Simulator – Helps companies to quickly and easily model and test connected product features, create rules to determine data flow, integration with third party systems and customer interaction to more easily validate business models, use cases and the ability to build business processes around a connected product.
“There is a complex and unique set of challenges associated with launching and supporting an IoT connected product – many of which fall outside the core competency of a traditional product company.  While many set their sights on a DIY strategy, they are finding that the cost and man hours associated with building, launching and running a connected product business can be overwhelming at best, and a failure at worst,” said Paddy Srinivasan, General Manager, Xively by LogMeIn.  “The new release of Xively is designed to help put an end to the need for internal development by providing companies with everything an organization needs to get products to market faster, make the product data actionable across the company and future-proof the IoT investment in a single platform.”

“The IoT platform marketplace is noisy and extremely muddled, leaving companies uncertain on where to turn for help,” said Eugene Signorini, Senior Analyst, ESG.   “Organizations would much rather identify the innovation opportunities and business value that IoT solutions can bring, rather than sorting out complex technology. Ultimately, companies will turn to vendor partners who make it easy for them to focus on product innovation by leveraging out-of-the box capabilities like those offered by Xively.”
Xively من "لوج مي إن" تطلق الجيل التالي من منصة إدارة المنتجات المتصلة؛ لتضع نهاية لتقنيات إنترنت الأشياء "التي تصممها بنفسك -DIY"


دبي – 31 يوليو 2016: أطلق قسم إنترنت الأشياء Xively التابع لشركة لوج مي إن (NASDAQ:LOGM) اليوم الجيل الثاني من منصة Xively لإدارة المنتجات المتصلة (CPM)، والتي تقدم حلول إنترنت الأشياء بالإضافة إلى معلومات أعمق حول المنتجات والتكامل بين موظفي المبيعات بنقرة واحدة. ولتؤسس على سجلها الحافل في مساعدة الشركات على توجيه إنترنت الأشياء بنجاح، فإن الإصدار الجديد من Xively يوفر مجموعة تطبيقات كاملة تعالج الحاجات الأساسية لإدارة شركات إنترنت الأشياء. كما يضيف هذا الإصدار أدوات جديدة لتحليل المنتجات المتصلة وأدوات تقديم معلومات عن المنتجات، وجهاز عالمي، وإدارة المستخدمين، وقدرات تكامل أكثر غنى بما في ذلك تطبيقات تكامل موظفي المبيعات جاهزة للاستخدام. وهي مصممة لأغراض معالجة التحديات الرئيسية في بناء وإطلاق المنتجات التجارية، كما يساعد Xively الجديد الشركات على تسريع مبادرات إنترنت الأشياء لديها – وذلك للقضاء بفعالية على الحاجة إلى مشاريع إنترنت الأشياء "التي تبنيها بنفسك -DIY" والتي تكون مكلفة وخَطِرة.
يقول كايل سيمان، وهو مدير فارم تكنولوجي في فرايت فارمز: "في بداية رحلة إنترنت الأشياء لجدينا، كنا عازمين على بناء حلولنا بدءًا من نقطة الصفر. ولكن مع مرور الوقت، أدركنا أننا يجب أن نستفيد من خبرات الآخرين وأن نستغل وقتنا المحدود في التركيز على تقديم أفضل قيمة إلى عملائنا، إذ تقدم Xively منصة مثبتة، وخبرات إنترنت الأشياء، والقدرة على الإنجاز السريع. وفي غضون 60 يومًا فقط، انتقلنا من مرحلة المفهوم إلى منتج جاهز للاستخدام".
Xively هو منصة إنترنت الأشياء الأسرع والأكثر قابلية للتطوير في السوق اليوم1. كما تساعد Xively شركات المنتجات على الاتصال وإدارة منتجاتها على نطاق واسع، إذ يحتوي أحدث إصدار من Xively على عدد من التحسينات التي تهدف إلى تزويد العملاء بوقت أسرع للتسوق وأفكار قابلة للتنفيذ لمنتج مميز ودعم العملاء، بما في ذلك:
مجموعة تطبيقات المنتجات المتصلة – وهو نظام موحد للسجلات يوفر عرضًا مباشرًا للمنتجات المتصلة في السوق بما في ذلك تفاصيل المنتج، وبيانات التوجّه، وحالة الاتصال، وموقع الجهاز، وإصدارات البرامج الدائمة، والأحداث المتعلقة بالمنتج. كما تعمل سهولة متابعة لوائح البيانات على تمكين فرق إدارة وتطوير منتجات الشركة وفرق الخدمات بكافة البيانات اللازمة من إدارة الأعمال ذات الصلة.
مستخدم عالمي وإدارة الأجهزة – إدارة المستخدمين والأجهزة المرتبطة بالمنتجات المتصلة، بغض النظر عن منصة اتصال إنترنت الأشياء الأساسية، سواء كانت حلول تم تطويرها محليًا، او مايكروسوفت أزور، أو خدمات الويب من امازون (AWS).
تطبيق موظفي المبيعات بنقرة واحدة وملحق هيروكو – توفر تطبيقات التكامل الجاهزة الخاصة بموظفي المبيعات عرضًا لصحة وحالة المنتج وغيرها من تفاصيل المنتج الرئيسية في الوقت الفعلي لمنتج فعلي للعميل من Xively إلى شاشة سجل العميل لدى موظفي المبيعات. بالإضافة إلى ذلك، يمكن أن يتم استخدام المنتجات المتصلة لإطلاق تذاكر موظفي مبيعات تلقائية في حالة حدوث عطل أو أثناء عمليات التحديث. كما يمكن أن يتم إرسال بيانات منتجات Xively بنقرة واحدة إلى هيروكو للسماح بتطوير سريع للتطبيق وإشراك مستخدم جديد.
أداة محاكاة منتج Xively – تساعد الشركات على تشكيل واختبار ميزات المنتجات المتصلة بسهولة وسرعة، وإنشاء قواعد لتحديد تدفق البيانات، والتكامل مع أنظمة خارجية، والتفاعل مع العملاء للتحقق من صحة نماذج الأعمال التجارية بشكل أسهل، واستخدام الحالات والقدرة على بناء العمليات التجارية حول المنتجات المتصلة.
يقول بادي سرينيفاسان، المدير العام لـ Xively من لوج مي: "هناك مجموعة معقدة وفريدة من التحديات المرتبطة بإطلاق ودعم منصة إنترنت الأشياء للمنتجات المتصلة – إذ يقع كثير منها خارج الاختصاص الأساسي للشركة كونها شركة منتجات تقليدية. وفي حين أن العديد من الذين يفكرون بالاستراتيجيات التي "تطورها بنفسك – DIY"، يجدون أن الوقت والتكلفة اللازمة لبناء وإطلاق وإدارة شركات المنتجات يمكن أن تكون ساحقة على أفضل تقدير، أو أن تفشل على أسوأ تقدير. تم تصميم الإصدار الجديد من Xively للمساعدة في التخلص من الحاجة إلى التطوير الداخلي من خلال تزويد الشركات بكل ما تحتاجه لتوفير منتجاتها في السوق بشكل أسرع، وجعل بيانات المنتج قابلة للأداء في جميع أنحاء الشركة، وأن تكون دليلًا مستقبليًا لاستثمار إنترنت الأشياء في منصة واحدة".
ويقول يوجين سيغنوريني، كبير المحللين في أي اس جي: "إن سوق منصات إنترنت الأشياء صاخب ومشوش للغاية، الأمر الذي يؤدى إلى جعل الشركات غير متأكدة من الأماكن التي يجب عليها تقديم المساعدة فيها. سترغب الشركات بشكل أكبر بتحديد فرص الابتكار والقيمة التجارية التي يمكن أن تحققها حلول إنترنت الأشياء، بدلًا من تصنيف تقنيات معقدة. وفي النهاية، تتحول الشركات إلى شركاء موردين لتسهيل الأمر عليهم للتركيز على ابتكار المنتج من خلال تعزيز القدرات الابتكارية مثل تلك التي تقدمها منصة Xively".

No comments:

Post a Comment

=