Monday, 1 August 2016

Watermark makes its mark at the Summit International Awards 2016

Creatives for Microsoft and Fujitsu gains appreciation at the awards

United Arab Emirates-(ME NewsWire)- The jury of the Summit Creative Award 2016 have spoken. Dubai-based Advertising and Integrated Marketing Boutique Agency Watermark walks away with three Silvers and one bronze Summit Creative Awards for their innovative creatives. The leading agency won the silver award in the Sales/Press Kit and Industry Self- Promotion collaterals categories, while they bagged a silver and bronze award in the B2B Direct Mail category.

“It is indeed a proud moment for us to see our work being recognized at an international level and across various categories. Our focus has always been to deliver creatives that inspire an emotion or connect for the client with its audience. This was the first time we nominated ourselves for their excellence recognizing platform, out of the six entries submitted four were selected which is a humungous morale booster for the team.” Says Aman Roy, General Manager, Watermark Marketing Management.

Watermark won the silver and bronze for their creatives designed for Microsoft in the B2B Direct Mail Category. The Office 365 Breakfast mailer picked up the silver while Microsoft’s Clean Dealer mailer picked up the bronze award.

Reem Al Ansari - OEM Marketing & Business Manager, Microsoft Gulf says, “It is terrific to see Watermark receiving this well-deserved recognition. One of the awards granted is related to the Microsoft Clean Dealers’ Campaign, which we worked closely with Watermark since the early stage of the conceptualization till the end where it came to life. Actually, this isn’t the first time we put our trust in Watermark. We have been working with them for years and it has always been a worthwhile partnership.”

Fujitsu’s Star Tech creatives bagged the silver award in the Sales/Press Kit category. At this appreciation by this prestigious event, Chandan Mehta, Director Marketing – Middle East, Africa and India says, “It is heartening to see that a creative done for Fujitsu won a Silver. We have worked closely with Watermark since their inception and have always had confidence in their ability to deliver. This award only strengthens this belief and further cements our long association.”

Other awards bagged by Watermark Marketing Management’ includes the “Nail it Right” Bag won the silver in the Industry Self-Promotion Collaterals Category.

“These award is dedicated to our clients for having the confidence in us and for trusting us with their assignments”, says Aman Roy.

The 2016 creative competition drew over 5,000 submissions from 21 countries. The submissions are evaluated based on the strength of their big ideas, quality of execution and their ability to persuade. Judging is done by a panel of vetted advertising professionals who critique entries in the 20 major categories.

The Summit Creative Awards is one of the three competitive awards held annually by the Summit International Awards (SIA) organization putting a spotlight on work created by small and mid-size marketing firms around the globe.


About Watermark Marketing Management
Established in 2010, Watermark is a full service boutique agency offering advertising and integrated marketing solutions. At Watermark - customer service is not a department, but an attitude.
The top management comes with a collective experience of over 50 years in various multi national and local agencies spanning across different markets. Coupled with the enthusiasm of a young and raring team, clients are always assured of a committed, result oriented and swift service.

With Big agency ideas and a small agency advantages, Watermark prides itself as being an ideal marketing partner for its clients.
ووترمارك تضع بصمتها في سوميت إنترناشيونال أواردز Summit International Awards 2016
كريتيفز لمايكروسوفت وفوجيتسو تحصل على التقدير من خلال الجوائز
الإمارات العربية المتحدة-( "إم إي نيوز واير")- لجنة قمة الجوائز الإبداعية 2016 (Summit Creative Award 2016) تفصح عن رأيها. نجحت وكالة ووتر ماركت أدفيرتايزنك آند إنتيجرتيد ماركتنج بوتيك في اقتناص ثلاثة جوائز فضية وواحدة برونزية في قمة الجوائز الإبداعية عن إبداعاتها الابتكارية. حيث حصلت الوكالة الرائدة على الجائزة الفضية في فئة المبيعات/الصحافة وفئات ضمانات الترويج الذاتي للصناعة، بينما حصلت على الجائزة الفضية والبرونزية في فئة البريد المباشر بين الشركات B2B Direct Mail.
يذكر آمان روي، المدير العام في ووتر مارك ماركيتنج مانيجينت: "إنها لحظة مليئة بالفخر بالنسبة لنا أن نرى عملنا وقد حاز التقدير على مستوى دولي وفي فئات متعددة. فنحن نركز دائماً على تقديم الحلول الإبداعية التي تلهم المشاعر أو تربط العميل بجمهوره. هذه المرة الأولى التي نرشح أنفسنا للوقوف على منصة التميز من بين ستة مرشحين تقدموا للجائزة، حيث تم اختيار أربعة من بينهم، وهو ما يعتبر دافع معنوي كبير للفريق.
حصلت ووترمارك على الجائزة الفضية والإبداعية عن الحلول الإبداعية المصممة لمايكروسوفت في فئة البريد المباشر بين الشركات B2B Direct Mail. بينما حصل حلّ البريد Office 365 Breakfast على الجائزة الفضية وحل Microsoft Clean Dealer للبريد على الجائزة البرونزية.
بحسب ريم الأنصاري – مدير التسويق والأعمال لمصنعي المعدات الأصلية OEM، مايكرسوفوت الخليج: "إنه أمر رائع أن نرى ووترمارك وقد حصلت على التقدير الذي تستحقه. واحدة من الجوائز الممنوحة تتعلق بحملة مايكروسوفت كلين ديلر Microsoft Clean Dealer، التي عملنا عليها عن قريب مع ووتر منذ المراحل المبكرة لوضع المفاهيم وحتى ظهرت إلى النور. في الحقيقة لم تكن هذه هي المرة الأولى التي نضع فيها ثقتنا في ووترمارك. فنحن نعمل مع الفريق منذ سنوات وطالما كانت علاقة جديرة بالثقة.
حصلت الحلول الإبداعية فوجيتسو ستار تيك Fujistu Star Tech على الجائزة الفضية في فئة المبيعات/الصحافة. وتعليقاً على هذا التقدير ضمن هذا الحدث العام، أضاف تشاندان ميهتا، مدير التسويق – الشرق الأوسط وأفريقيا والهند قائلا: "لقد أسعدنا أن نرى هذا الحل الإبداعي الذي تم لحساب فوتيجتوس وقد حصل على جائزة فضية. لقد عملنا عن قرب مع ووترمارك منذ بدايتها وطالما أولينا ثقتنا في قدرتها على الإنجاز. هذه الجائزة ليست إلا تعزيزا لهذا الإيمان وتأكيدا على ارتباطنا الطويل".
تشمل الجوائز الأخرى التي حصلت عليها ووترمارك ماركتنج مانيجمينت على حصول حل إتمامه بالشكل الصحيح "Nail it Right" على الجائزة الفضية في فئة ضمانات الترويج الذاتي للصناعة.
يذكر آمان روي: "هذه الجائزة مهداة لعملائنا لثقتهم فينا ولإيمانه بقدرنا على الإنجاز".
شهدت المنافسة الإبداعية 2016 ما يزيد عن 5000 عملية تقديم من 21 دولة. تم تقييم عمليات التقديم هذه بناء على قوة أفكارها الكبيرة، وجودة تنفيذها وقدرتها على الإقناع. تم التحكيم من قبل لجنة من محترفي صناعة الدعاية المشهود لهم بالكفاءة حيث قاموا بالتدقيق في الإدخالات في العشرين فئة الرئيسية.
قمة الجوائز الإبداعية Summit Creative Awards هي واحدة من ثلاث جوائز تنافسية تنعقد دولية من جانب منظمة سوميت إنترناشيونال أوردز (Summit International Awards) التي تلقى الضوء على الأعمال التي أبدعتها شركات التسويق الصغيرة ومتوسطة الحجم حول العالم.

No comments:

Post a Comment

=