Monday, 1 August 2016

Nabrman’s ‘Home Service’ Offers UAE Customers’ Unparalleled Convenience and Comfort

Nabrman signs up with loyalty app ‘SnappCard’

Dubai, 1st August, 2016—Nabrman, the Emirati fashion boutique for bespoke Abayas has devised an appealing customer service concept. Taking to heart customers’ convenience and comfort by flawlessly combining the convenience of online shopping and the advantages of in-store shopping, Nabrman’s devised its ‘Home Service’ option. ‘Home Service’ does exactly what its name implies, it provides customers a personalized experience that allows for the viewing, fitting-on, and purchasing of Abayas from Nabrman’s elegant and fashionable collections in the privacy and comfort of their own homes.

To avail Nabrman’s ‘Home Service’ option, all a customer has to do is schedule an appointment by phone, between the hours of 10:00AM—10:00PM from Sunday-Thursday, and on Fridays from 3:00PM—10:00PM. As Nabrman’s ‘Home Service’ is available across the UAE, the location where a customer requires the service is not an issue. This further increases the brand’s reach across the UAE as customers will not have to travel to Dubai or wait for online purchases. Further, the waiting period for the service is short between 1-2 days and gives a customer the opportunity to gather friends or relatives if they so desire, making the ‘Home Service’ a truly social yet private and exclusive haute-couture event.

Additionally, customers can earn points for purchases at Nabrman through the loyalty app ‘SnappCard’ directly on to their phone. Through both the ‘Home Service’ option and the loyalty app, Nabrman has made shopping for stylish and versatile Abayas, easy, friendly, rewarding, and distinctively attractive.

بوتيك نبرمان يقدم لزبائنه بالإمارات راحة وملائمة منقطعة النظير عن طريق ميزة "الخدمة المنزلية"
نبرمان يطلق منصته على تطبيق جمع النقاط من " سناب كارد"

(دبي, 1 اغسطس 2016( – ابتكر بوتيك نبرمان للازياء الاماراتية المتخصص بتصميم العبايات الجاهزة مفهوم جذاب في خدمة الزبائن من خلال ميزة " الخدمة المنزلية" وذلك عن طريق المزج بين التسوق التقليدي والتسوق عبر شبكة الانترنت بطريقة فعالة.

حيث توفر الميزة تزويد الزبائن بتجربة شخصية تسمح لهم باستعراض مجموعة عبايات نبرمان الانيقة والعصرية وقياسها وشراءها بدون الحاجة للتخلي عن الخصوصية والراحة التي يشعر بها الزبون في منزله، فكل ما تحتاجه الزبونة للاستفادة من خيار " الخدمة المنزلية" من نبرمان هو حجز موعد عن طريق الهاتف ما بين الساعة العاشرة صباحاً وحتى العاشرة مساءً من يوم الأحد ولغاية الخميس ومن الثالثة عصراً حتى العاشرة مساءً أيام الجمعة، لتصلها تشكيلة العبايات الجديدة لتقوم بتجربتها واختيار ما ترغب بشرائه.

ولأن ميزة "الخدمة المنزلية" من نبرمان متاحة حول الامارات، لم يعد موقع الزبونة يشكل عائقا للوصول الى تجربة التسوق الفريدة من نوعها، الأمر الذي يضمن وصول عبايات نبرمان لأكبر عدد من الزبائن حيث أن الزبونة لم تعد مضطرة للذهاب إلى دبي أو انتظار موعد الاستلام كما في حالة التسوق عبر الإنترنت. بالاضافة إلى ذلك فإن الفترة اللازمة لتقديم الخدمة هو ما بين يوم إلى يومين وهي فرصة لكي تدعو الزبونة الأصدقاء او الأقارب لمشاركتها التجربة في حال رغبت في ذلك جاعلة منها تجربة إجتماعية وعائلية بامتياز.

كما يوفر بوتيك نبرمان من خلال إطلاقه لمنصته على تطبيق "سناب كارد " ميزة أخرى لجمع النقاط والحصول عليها مقابل عمليات الشراء التي يقوم بها الزبون عن طريق تطبيق النقاط المستبدلة المقدم من "سناب كارد" باستخدام الهواتف الذكية .

تمكن بوتيك نبرمان من خلال جمعه ما بين خيار " الخدمة المنزلية" وتطبيق النقاط المستبدلة من جعل عملية شراء العبايات الأنيقة والعصرية عملية أكثر سهولة وامتاعاً وتوفيراً للوقت والجهد .

No comments:

Post a Comment

=