Monday, 9 May 2016

Tejari celebrates customer success at CIPS Awards

 The award highlights excellence within the procurement
and supply chain profession


Dubai, United Arab Emirates –(ME NewsWire)—leading global strategic procurement organization, Tejari, is celebrating the regions success at the recent CIPS Middle East Supply Management Awards. Respected as a benchmark for excellence, the CIPS  Awards is seen as the most prestigious recognition within the procurement and supply chain profession.

The awards took place on Tuesday 26 April 2016 at the 5 star resort The Address in Dubai and was a huge success with over 220 in attendance.

As a Premium Sponsor for the CIPS MENA Conference & Awards 2016 event, Tejari would like to officially congratulate all nominees on the night for their wonderful efforts towards procurement. They were extremely proud to also be there supporting their own customers including The Petroleum Institute, Aldar, Abu Dhabi Airports and also handing out the award to the Expo 2020.

Customers who walked away with awards included The Petroleum Institute for the Best Cross-Functional Teamwork Project, Abu Dhabi Airports for Procurement Team of the Year and Expo 2020 for Most Improved Procurement Operation Start Up. Individual winners also included Hala Al Suwaidi from the Petroleum Institute for Procurement and Supply Chain Management Professional of the Year and Abdul Aziz Abdul Mujeb from Aldar Properties for Young Procurement and Supply Chain Management Professional of the Year.

Tejari assisted their customers’ procurement processes by looking for innovative ways to drive efficiencies and effectiveness across their organization, processes and technology. By unlocking the power of procurement through best in class BravoAdvantage technology, these organizations were able to drive their financial performance, develop procurement organizational excellence, manage risk and influence innovation.

Tejari are extremely proud of their customers’ wins and the overall success of the event and look forward to seeing many of their other great MENA customers at the awards again next year.
 

تجاري تحتفل بنجاح العملاء في حفل توزيع جوائز معهد تشارترد للشراء والتوريد

هذه الجائزة تسلّط الضوء على التميز في مجال المشتريات وسلسلة التوريد

دبي، الإمارات العربية المتحدة- 9 مايو 2016-("إم إي" نيوز واير)- إحتفلت "تجاري"، وهي المؤسسة العالمية الرائدة في مجال التوريد الإستراتيجي في المنطقة مؤخراً بحفل توزيع جوائز إدارة التوريد الخاصة بمعهد تشارترد للشراء والتوريد في الشرق الأوسط (سي آي بي إس). وتحظى جوائز "سي آي بي إس" بإحترام كبير بإعتبارها معياراً للتميز، وهي تعدّ التقدير الأرقى ضمن مهنة المشتريات وسلسلة التوريد.

 
وأقيم حفل توزيع الجوائز يوم الثلاثاء الموافق 26 أبريل 2016 في منتجع العنوان من فئة خمس نجوم في دبي وحقق نجاحاً كبيراً بحضور أكثر من 220 شخصاً.

 
وبصفتها الراعي الرئيسي لمؤتمر وحفل توزيع جوائز "سي آي بي إس" الشرق الأوسط لعام 2016، تودّ "تجاري" أن تتقدم رسمياً بالتهنئة من جميع المرشحين في تلك الليلة بفضل جهودهم الرائعة في مجال المشتريات. وكانت فخورة للغاية للتواجد هناك وتقديم الدعم لعملائها بما في ذلك المعهد البترولي، و"الدار"، وشركة مطارات أبوظبي وكذك لتسليم الجائزة إلى معرض "إكسبو 2020".

 
وشملت قائمة العملاء الذين فازوا بالجوائز كلاً من المعهد البترولي عن أفضل مشروع متعدد الوظائف وقائم على العمل الجماعي، وشركة مطارات أبوظبي عن فريق المشتريات لهذا العام، و"إكسبو 2020" عن إطلاق عملية المشتريات الأكثر تحسناً. كما شملت قائمة الفائزين الفرديين كلاً من هالة السويدي من المعهد البترولي التي حصلت على جائزة أخصائي إدارة المشتريات وسلسلة التوريد لهذا العام، وعبدالعزيز عبدالمجيب من شركة "الدار" العقارية الذي حصل على جائزة الأخصائي الشاب في مجال إدارة المشتريات وسلسلة التوريد لهذا العام.

 
كما ساعدت "تجاري" عمليات الشراء الخاصة بعملائها من خلال البحث عن طرق مبتكرة لتعزيز الكفاءة والفاعلية عبر مؤسساتهم وعملياتهم والتقنيات الخاصة بهم. ومن خلال إطلاق العنان لقوة المشتريات عبر تقنية "برافو أدفانتج" الأفضل في فئتها، تمكنت هذه المؤسسات من دفع الأداء المالي، وتطوير التميز المؤسسي في مجال المشتريات، وإدارة المخاطر والتأثير على الإبتكار.

وتعبر "تجاري" عن فخرها الشديد بفوز عملائها والنجاح الشامل الذي حققته هذه الفعالية وتتطلع إلى رؤية العديد من عملائها الآخرين من منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا مجدداً في حفل توزيع الجوائز العام المقبل.
 

 


No comments:

Post a Comment

=