Sunday, 8 May 2016

Software AG organizes first meeting for ARIS user group in EMEA region

 


Participants join in discussions & exchange experiences and best practices during one-day event



May 08, 2016 - Software AG, a global leader in business processes, integration and big data, has successfully concluded its high-level meeting for the ARIS user group in the EMEA region this year that saw participants actively joining in thoughtful discussions on optimizing business processes for better productivity and numerous beneficial networking opportunities. The Software AG team organized this gathering for the first time at Ritz-Carlton, Dubai International Financial Centre, recently to help the region’s user group achieve continuous process improvement.


During the meeting, key regional industry figures led by keynote speaker Rosie Hawke, Architecture & Strategy Planning Lead - IT for Philips, were present to share their expertise and experiences with the attendees. In her speech, Hawke focused on three aspects of transformation implemented by her organization to build a process excellence foundation and sustainable transformation planning capability. Additionally, she shared how Philips has shaped the new information technology (IT) landscape to drive down cost and standardize processes.


The participants also learned about the latest news from Software AG during the event. They were given direct access to Software AG experts as well as an opportunity to touch base with their like-minded peers to discuss technology issues and exchange solutions to challenges.


Eric Roovers, Senior Director Transformation Solutions, Presales and Solutions, Software AG, gave a lecture on ‘Digital Customer Experience and Operational Excellence’. During the afternoon session on product innovations and applications, Roovers spoke on ‘Innovation in Business and IT Transformation’.


Rami Kichli, Vice President, Software AG - Gulf & Levant region, said: “The ARIS user group in the EMEA region benefitted from the wisdom of their peers through collaboration and interaction, while learning more about the governance of business processes. They actively shared best practices and exchanged lessons learned around Business Process Management (BPM) with ARIS. We are ecstatic with the results of the meeting and we look forward to organizing similar initiatives to help our clients effectively respond to changing business, customer and market requirements.”


Software AG’s Big Data, integration and business process technologies enable customers to drive operational efficiency, modernize their systems and optimize processes for smarter decisions and better services. Building on over 40 years of customer-centric innovation, the company is ranked as a leader in 14 market categories, fuelled by its core product families such as Adabas-Natural, ARIS, Alfabet, Apama, Terracotta and webMethods.



"سوفت وير إيه. جي" تنظم اجتماعها الأول لمجموعة مستخدمي منصة "آريس" في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا
المشاركون في الاجتماع يعقدون جلسات نقاش ويتبادلون الخبرات وأفضل الممارسات على مدى يوم كامل


08 مايو2016   -اختتمت "سوفت وير إيه. جي"، إحدى الشركات العالمية الرائدة في مجال سير العمل والأنظمة المتكاملة والبيانات الضخمة، بنجاح اجتماعاً رفيع المستوى لمجموعة مستخدمي منصتها "آريس" في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا لهذا العام والذي شهد مشاركة كبيرة في حلقات النقاش حول تحسين آليات سير العمل من أجل توفير إنتاجية أفضل، بالإضافة إلى فرص التواصل المفيدة التي جرت خلال الاجتماع. وقام فريق "سوفت وير إيه. جي" بتنظيم هذا الاجتماع للمرة الأولى في فندق "ريتز-كارلتون" في مركز دبي المالي العالمي، بهدف مساعدة مجموعة المستخدمين في المنطقة على إحداث تحسن مستمر على عمليات سير العمل.
وحضر الاجتماع شخصيات إقليمية مهمة في هذا المجال بقيادة المتحدثة الرئيسية روزي هوك، رئيس قسم الهندسة المعمارية والتخطيط استراتيجي- تكنولوجيا المعلومات في شركة "فيليبس"، وذلك لتبادل الخبرات والتجارب مع الحضور. وركزت هوك في كلمتها على ثلاثة جوانب لعملية التحول الرقمي التي تم تنفيذها من قبل مؤسستها بهدف بناء أساس متين لعمليات سير العمل وقدرة مستدامة على التخطيط لعملية التحول. كما استعرضت هوك كيفية تشكيل شركة "فيليبس" لواقع جديد لتكنولوجيا المعلومات من حيث تخفيض التكاليف وتوحيد العمليات.
واطلع المشاركون خلال الاجتماع على آخر أخبار "سوفت وير إيه. جي"، كما أتيحت لهم أيضاً فرصة اللقاء المباشر مع خبراء الشركة، بالإضافة إلى التواصل مع نظرائهم لمناقشة أمور التكنولوجيا وتبادل الحلول للتحديات التي تواجههم في هذا الإطار.
وألقى إيريك روفرز، مدير أول لحلول التحول في قسم قبل المبيعات والحلول لدى "سوفت وير إيه. جي"، محاضرة حول "التجربة الرقمية للعميل والتميز التشغيلي". كما تحدث روفرز في جلسة ثانية تمحورت حول المنتجات المبتكرة والتطبيقات عن "الابتكار في الأعمال والتحول في مجال تكنولوجيا المعلومات".
وقال رامي كيشلي، نائب رئيس "سوفت وير إيه. جي" في منطقة الخليج والمشرق العربي: "استفادت مجموعة مستخدمي منصة "آريس" في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا من خبرات ومعارف نظرائهم من خلال التعاون والتفاعل معهم في الاجتماع، كما تعلموا المزيد حول إدارة سير العمل. وتبادل المشاركون في الاجتماع أفضل الممارسات والدروس المستفادة حول إدارة سير العمل بإستخدام منصة "آريس". ونحن سعداء جداً بنتائج الاجتماع ونتطلع إلى تنظيم مبادرات مشابهة في المستقبل لمساعدة عملائنا على الاستجابة بفعالية للتغيرات الحاصلة في عالم الأعمال ومتطلبات العملاء والسوق بشكل عام".
وتمكن تقنيات البيانات الضخمة والتكامل وسير العمل من "سوفت وير إيه. جي" العملاء من تعزيز الكفاءة التشغيلية وتحديث أنظمتهم وتحسين عمليات اتخاذ القرار وتقديم خدمات أفضل. وتم تصنيف "سوفت وير إيه. جي" كشركة رائدة ضمن 14 فئة في السوق، وذلك استناداً إلى خبرتها الممتدة على مدى أكثر من 40 عاماً في مجال الابتكار المرتكز على تلبية احتياجات العملاء، حيث يدعم ذلك مجموعات منتجاتها الأساسية مثل "اداباس-ناتشورال" و"آريس" و"ألفابت" وأباما" و"تيراكوتا" و"ويب ميثودس".



No comments:

Post a Comment

=