Sunday, 8 May 2016

OVER BRUNCH? TAKE TEAM BUILDING TO THE UAE SEAS WITH THE YELLOW BOATS’ EXCLUSIVE CHARTERS AND DINING DEALS

 



The term ‘team outing’ often prompts eye rolling throughout the office, and even birthday brunches can evoke a yawn...

The Yellow Boats Dubai and The Yellow Boats Abu Dhabi have a list of group and corporate entertainment options that will leave friends, families and colleagues united in exhilaration!

Setting off from Dubai Marina Walk in Dubai and Emirates Palace Marina in Abu Dhabi from morning to night, The Yellow Boats operate more than 20 scheduled sightseeing tours per day – seven days per week and 365 per year – meaning the trips will be operating all UAE summer long.

The much-loved and multi award-winning 10-seater rigid inflatable crafts can now be booked on an exclusive basis, giving groups free rein on the route they take, time they spend on board and landmarks they linger over. The Yellow Boats benefit from privileged access and never-before-seen vantage points over some of the UAE’s most prominent landmarks, including the Burj Al Arab, Atlantis Hotel, Royal Palaces, the Presidential Palace, Lulu Island and the Sheikh Zayed Grand Mosque.

The Yellow Boats’ exclusive charters start from AED 1,200. Bespoke packages are all part of the service, and each tour is led by its own fact-filled and fabulous TYB skipper. The Yellow Boats also work closely with Dubai Marina Yacht Club to offer guests preferential dining rates when they book a group or individual tour. These start from AED 99 for an Express Lunch at 25o 55o Café Bistro, while dinner in fine dining restaurant Aquara can be arranged to follow a sunset tour from AED 190 per person.

THRILL RIDES: All tours with The Yellow Boats are suitable for children over 15kg (approx three years), but adrenaline-loving groups of adults can ramp up the water action with The Yellow Boats’ Thrill Rides. A 30-minute, high speed experience – where The Yellow Boats’ exceptionally-trained skippers really show what they can do – a Thrill Ride can be booked on an exclusive basis, and takes groups of up to eight through an eye-popping series of twists, turns and unrivalled excitement on the open waters of he UAE.

هل ترغب في توجيه دعوة لمن تحب لتناول وجبة برانش؟ اصطحب فريق العمل للاستمتاع ببحار الإمارات العربية المتحدة مع رحلات القوارب الصفراء المؤجرة الحصرية وعروض تجارب الطعام المميزة

وغالباً ما تجذب عبارة "نزهة جماعية" أنظار الجميع في أنحاء المكتب، وحتى حفلات البرانش في أعياد الميلاد يمكن أن تثير الحماسة بداخلهم... تمتلك القوارب الصفراء في دبي وفي أبوظبي قائمةً من الخيارات الترفيهية للمجموعات والشركات ستعمل على لم شمل الأصدقاء وأفراد الأسرة وزملاء العمل وسط أجواء من المتعة والبهجة!
تنطلق الرحلات من ممشى مرسى دبي في دبي ومرسى قصر الإمارات في أبوظبي من الصباح وحتى الليل، حيث تنظم القوارب الصفراء أكثر من 20 جولة يومياً للاستمتاع بمشاهدة معالم الإمارات العربية المتحدة -على مدار سبعة أيام في الأسبوع و365 يوماً في العام- ما يعني أن الرحلات متواصلة طوال فصل الصيف في الإمارات العربية المتحدة.
يمكن الآن حجز القوارب المحببة للجميع المزودة بـ 10 مقاعد قابلة للنفخ شديدة التحمل والحاصلة على العديد من الجوائز بشكل حصري، يُتاح للمجموعات حرية اختيار المسار الذي يرغبون في اتباعه والوقت الذي يرغبون في قضائه على متن القارب والمعالم السياحية والمناظر الطبيعية التي يتشوقون لرؤيتها. وتستفيد القوارب الصفراء من أفضلية الوصول إلى بعض المواقع المميزة التي لم ترها عينٌ من قبل والتي تُمَكِّن المجموعات من مشاهدة أبرز معالم الإمارات العربية المتحدة، وتشمل برج العرب وفندق أتلانتس والقصور الملكية والقصر الرئاسي وجزيرة اللؤلؤ وجامع الشيخ زايد الكبير.
تبدأ رحلات القوارب الصفراء الحصرية بسعر 1,200 درهم. وجميع الباقات المَنَظَّمَة بمواصفات خاصة هي جزء من الخدمة المُقدمة، يقود كل جولة أحدُ المرشدين السياحيين ذوي الخبرة والثراء المعرفي من القوارب الصفراء. وتعمل القوارب الصفراء بخطى وثيقة مع نادي مرسى دبي لليخوت لتقدم لضيوفها أسعاراً متميزة للطعام عند حجز جولة جماعية أو فردية. تبدأ تجارب الطعام بسعر 99 درهماً مقابل الحصول على وجبة غداء سريعة في مقهى 25°55° كافيه بيسترو في حين يمكن تنظيم وجبة العشاء في مطعم أكوارا الراقي بعد القيام بجولة وقت غروب الشمس بسعر يبدأ من 190 درهماً للشخص الواحد.
جولات THRILL RIDES المليئة بالإثارة والمتعة: جميع الجولات التي تنظمها القوارب الصفراء مناسبة للأطفال الذين يزيد وزنهم على 15 كجم (ثلاث سنوات تقريباً)، تجربة ممتعة مدتها 30 دقيقة في أحد القوارب العالية السرعة - حيث يُظهر المرشدون السياحيون المدربون تدريباً استثنائياً لدى القوارب الصفراء أفضل ما لديهم من مواهب وقدرات - يمكن حجز جولة Thrill Ride على أساس حصري، واصطحاب مجموعات تضم حتى ثمانية أشخاص للاستمتاع بسلسلةٍ من المنعطفاتِ واللفَّاتِ ولحظاتٍ غايةٍ في الإثارة تحبس الأنفاس على صفحات المياه المفتوحة في الإمارات العربية المتحدة.
لمزيد من المعلومات وللحجز عبر الإنترنت والحصول على قسائم الهدايا، يُرجى تسجيل الدخول على الموقع الإلكتروني: www.theyellowboats.com، والاتصال على رقم الهاتف المجاني 892 800 أو 8543 432 4 971+ أو 0153 995 55 971+ وعبر البريد الإلكتروني: book@theyellowboats.com

No comments:

Post a Comment

=