Monday, 16 May 2016

Elaf Group unveils new summer destination packages for families


Key player in Middle East travel and tourism segment offers well-being and language learning options during their holidays

May 16, 2016 - Elaf Group, a SEDCO holding company, has announced new key destinations for outbound travelers looking to take their families on summer holidays this year with an array of choices across the region including Turkey and Egypt, select countries in Far East and South Asia, and major theme parks in Europe and the United States. The packages also include cruising trips along the waters of Italy, Cyprus, Turkey, France, and Croatia, with accommodation, taxes and meals included.
In addition, Elaf has introduced a healthy lifestyle travel package which includes a weight loss programme in Czech Republic, with examination and analysis by health and nutrition specialists during a 14-night four-star hotel stay, packaged with 5 special meals and menu recommended by dieticians.
Ziyad Bin Mahfouz, CEO of Elaf Group, said: “This summer offering aims to cater to a growing number of families who want a relaxing break but are also keen to spend time to improve on their health and well being or earn proficiency in the English language. We always seek ways to add value to our product offerings, while making sure it remains an attractive and affordable option for our clients.”
Meanwhile, travelers more interested in gaining a second language can avail the English language learning programmes, as well as financial and medical courses being offered in key


destinations such as the United Kingdom, United States and South Africa. Students will earn a certificate accredited by education authorities in the country of choice. The education package includes registration fees, accommodation and meals.

"مجموعة إيلاف" تكشف النقاب عن وجهات سياحية صيفية جديدة

الشركة الرائدة في مجال السفر والسياحة في الشرق الأوسط توفر خيارات العناية الصحية وتعلم اللغات خلال عطلة الصيف

16مايو 2016 - أعلنت "مجموعة إيلاف"، المنضوية تحت مظلة الشركة السعودية للاقتصاد والتنمية "سدكو القابضة"، عن وجهات جديدة للسياح الراغبين بقضاء عطلة الصيف مع عائلاتهم في الخارج هذا العام وذلك من خلال مجموعة من الخيارات في المنطقة، بما في ذلك تركيا ومصر، وعدد من الدول المختارة في الشرق الأقصى وجنوب آسيا، بالإضافة إلى المدن الترفيهية في أوروبا والولايات المتحدة. كما تشتمل العروض السياحية على رحلات بحرية على طول شواطئ إيطاليا وقبرص وتركيا وفرنسا وكرواتيا، شاملة الإقامة والضرائب والوجبات.
وبالإضافة إلى ذلك، طرحت "إيلاف" عروض السفر التي تعنى بنمط الحياة الصحي وتشتمل على برامج تخفيف الوزن في جمهورية التشيك، مع خدمات الفحص والتحليل التي يقدمها خبراء الصحة والتغذية خلال إقامة فندقية لمدة 14 ليلة في فندق أربع نجوم مع 5 وجبات خاصة، بالإضافة إلى قائمة أعدها أخصائيو التغذية.
وصرح زياد بن محفوظ، الرئيس التنفيذي لـ "مجموعة إيلاف": "تهدف عروضنا لهذا الصيف إلى تلبية الطلب المتنامي من قبل العائلات الراغبة في القيام بعطلة مريحة وفي نفس الوقت قضاء بعض الوقت لتحسين حالتهم الصحية أو تطوير قدراتهم في اللغة الإنكليزية. ونسعى دائماً إلى إضافة قيمة إلى عروضنا مع ضمان بقائها عروضاً جذابة لعملائنا الكرام".
كما يمكن للسياح الراغبين في اتقان لغة ثانية الاستفادة من برامج تعليم اللغة الإنكليزية، بالإضافة إلى إجراء دورات مالية وطبية يتم تقديمها في وجهات رئيسية مثل المملكة المتحدة والولايات المتحدة الأميركية وجنوب أفريقيا، حيث سيحصل الطلبة على شهادات مصدقة من الجهات التعليمية المعنية في الدولة المختارة. ويتضمن العرض التعليمي رسوم التسجيل والإقامة والوجبات.

No comments:

Post a Comment

=