Wednesday, 6 April 2016

Ooredoo Tunisia Launches 4G Services

 


Ooredoo Group Companies now offer 4G across Major Markets, including Qatar, Kuwait, Oman, Indonesia and now Tunisia

Doha, Qatar

Ooredoo Tunisia has successfully launched 4G services this week, as the Ooredoo Group continues to transform the digital experience by offering super-fast 4G services across its footprint.

With the launch of 4G in Tunisia, Ooredoo companies now offer 4G services in five markets: Qatar, Kuwait, Oman, Indonesia and Tunisia, making it one of the leading 4G companies in the region.

Ooredoo's customers can enjoy a better, faster mobile experience on 4G, as well as a range of innovative new products and services. Faster file transfers, high definition images and speedier downloads are all made possible through the 4G upgrade, which will also help customers using 3G, by increasing capacity with LTE technology.

Sheikh Saud bin Nasser Al Thani, Group Chief Executive Officer, Ooredoo, said: “Ooredoo continues to pursue our strategy of network evolution and leadership in order to deliver cutting-edge data and digital services across our footprint. With the launch of 4G in Tunisia, we can expand our portfolio of smart services for Tunisian customers and deliver an enhanced mobile experience for all. We offer our congratulations to our team in Tunisia, who have achieved this technological breakthrough in rapid time and delivered to a high quality.”

To support the 4G launch, Ooredoo Tunisia is releasing new, innovative bundles for customers that include data allowance, free call minutes, video-on-demand services with Starz Play and MyCloud online storage services. Customers can enjoy 3G and 4G bundles at the same great price and choose from prepaid and postpaid options.

Ooredoo Tunisia is also launching a range of value-added services for customers, including Mobifind, which helps customers find their phone in case of loss or theft, and Mazika, an entertainment app with the largest Arabic music catalogue.

The company has also enhanced its Mobile Academy service, which provides unlimited access to an incredible range of online courses in fields ranging from languages through to management development and cookery.
 
 
Ooredoo تطلق خدمات الجيل الرابع 4G
 
شركات مجموعة Ooredoo توفر خدمات 4G في أسواق قطر والكويت وعمان
وإندونيسيا... والآن في تونس
 
الدوحة، قطــــر، وتونس العاصمة، تونس
 
أطلقت Ooredoo تونس هذا الأسبوع وبنجاح كبير خدمات الجيل الرابع 4G في تونس، وذلك مع استمرار مجموعة Ooredoo في العمل للارتقاء بالتجربة الرقمية لعملائها من خلال توفير خدمات 4G فائقة السرعة في مختلف مناطق تواجدها.
 
فمع إطلاق خدمات 4G في تونس أصبحت شركات Ooredoo في خمسة أسواق توفر خدمات 4G وهي قطر والكويت وعمات وإندونيسيا وتونس، مما يجعل Ooredoo واحدة من الشركات الرائدة في توفير هذه الخدمات في المنطقة.
 
وسيتمكن عملاء Ooredoo من الاستمتاع بتجربة أفضل وأسرع لخدمات الاتصالات الجوالة على شبكات 4G، بالإضافة إلى مجموعة من المنتجات والخدمات الجديدة المبتكرة. فسيصبح نقل الملفات خلال وقت أقل وتنزيل الصور عالية الدقة بسرعة أعلى أمراً ممكناً من خلال الترقية إلى خدمة 4G، وهي ما سيساعد العملاء من مستخدمي 3G من زيادة السعة لديهم مع تقنية LTE.
 
وقال سعادة الشيخ سعود بن ناصر آل ثاني، الرئيس التنفيذي لمجموعة Ooredoo: "تواصل Ooredoo ريادتها في تنفيذ استراتيجيتنا لتطوير شبكاتها وذلك لتوفير خدمات رقمية حديثة في مناطق تواجدنا. ومع إطلاق خدمات 4G في تونس سنتمكن من توسيع نطاق خدماتنا الذكية لعملائنا في تونس، وتوفير تجربة متطورة لخدمات الجوال للجميع. ومن جانبنا، فإننا نهنئ فريقنا في تونس الذي تمكن من تحقيق هذا الإنجاز التكنولوجي في وقت سريع وبجودة عالية."
 
ولدعم إطلاق خدمات 4G، أعدت Ooredoo تونس عدداً من الباقات الجديدة المبتكرة لعملائها تتضمن مكافآت من البيانات، ودقائق مكالمات مجانية، وخدمات الفيديو حسب الطلب مع خدمة Starz Play وخدمة MyClous لتخزين البيانات عبر الانترنت. ويمكن للعملاء الاستمتاع بباقات 3G و4G في الوقت ذاته وبتكلفة رائعة، كما يمكنهم اختيار خدمات الاتصالات الجوالة مسبقة الدفع أو آجلة الدفع.
 
وتطلق Ooredoo تونس كذلك مجموعة من خدمات القيمة المضافة للعملاء، تشمل Mobifind التي تساعد العملاء في العثور على هواتفهم الجوالة في حال فقدانها أو سرقتها، وتوفر أيضاً خدمة "مزيكا" وهي عبارة عن تطبيق ترفيهي يتضمن أوسع تشكيلة من الموسيقى العربية.
 
كما قامت الشركة بتطوير خدمتها
Mobile Academy
، التي توفر وصولاً غير محدود إلى مجموعة رائعة من الدورات الدراسية عبر
الإنترنت مثل دورات اللغات والإدارة والتطوير والطبخ.
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

=