Tuesday, 12 April 2016

LAMBORGHINI CLUB UAE LAUNCHES


THIS IS A CLUB YOU WANT TO BE PART OF!

***POST EVENT PRESS RELEASE***
EVENT: Lamborghini Club UAE Launch
WHERE: Lamborghini Showroom Sheikh Zayed Road and The Address Montgomerie Dubai
WHEN: 4 PM, Friday 8th April 2016

(12 April 2016) The streets of Dubai and Abu Dhabi just got a lot louder as Al Jaziri Motors, the official dealer of Lamborghini in the UAE, announced the launch of the Lamborghini Club UAE on Friday 8th of April.

A select group of petrol heads and Lamborghini owners were invited for an exclusive private preview of Lamborghini's new showroom on Sheikh Zayed Road, Dubai, before their bulls were paraded across the city to The Address Montgomerie Dubai for the official launch ceremony followed by a private dinner.

“The passion of the owners and the community here in UAE is the main drive towards the creation of the club, and with our continued support the club will grow in both numbers and presence on the road” comments Ahmed Darrag, Marketing Manager of Lamborghini UAE.

The guests were welcomed by Khalid Al Jaziri on behalf of Al Jaziri Group along with Al Jaziri Motors team; the event hosted the founding members of the club along with many other owners who share their passion for Lamborghini.

The Lamborghini Club UAE already possesses over 80 members and welcomes all who share an indefinable passion for the Lamborghini marque. With the club’s launch comes a rise in groundbreaking events, unforgettable organised drives, as well as exceptional offerings from some of the UAE’s most luxurious brands for the ever-growing Lamborghini family.

To see what life is like behind the wheel of a Lamborghini owner, follow
@LamboClubUAE.
Instagram: @Lamborghini.UAE Facebook: Lamborghini UAE

Link to download images:
https://www.dropbox.com/sh/wk28iwbus0to313/AAB2MBXwB89g4vUvLWJwoVpWa?dl=0
إطلاق نادي لامبورغيني الإمارات
هذا هو النادي الذي سترغب في أن تكون جزءً منه!
***البيان الإعلامي لما بعد الحدث***

الزمان: الـ4 عصرًا، الجمعة الـ8 من ابريل 2016
المكان: معرض لامبورغيني في طريق الشيخ زايد والعنوان مونتغوميري دبي
الحدث: إطلاق نادي لامورغيني في دولة الإمارات

(12 ابريل 2016) الشوارع في مدينتي دبي وأبوظبي على وشك أن تصبح أكثر ضجيجًا بعد أن قامت شركة الجزيري للسيارات، الوكيل الرسمي للامبورغيني في دولة الإمارات، بإطلاق نادي لامبورغيني الإمارات يوم الجمعة الـ8 من ابريل.

حيث تم دعوة مجموعة مختارة من عشاق القيادة ومُلاك سيارات لامبورغيني لمشاهدة حصرية لمعرض لامبورغيني الجديد في طريق الشيخ الزايد بدبي، قبل أن يتجول موكب الثيران الخاصة بهم في شوارع المدينة في طريقه إلى العنوان مونتغوميري في دبي لحضور الحفل الرسمي لإطلاق النادي، يتبعه حفل عشاء خاص.

وصرّح أحمد دراج، مدير التسويق في لامبورغيني الإمارات: "السبب الرئيسي الذي دفعنا لتأسيس النادي هو شغف المُلاك والمجتمع هنا في دولة الإمارات العربية المتحدة، ونتوقع زيادة عدد أعضاء النادي وزيادة حضوره على الطريق مع إستمرار دعمنا له".

وإستقبل الضيوف خالد الجزيري بنيابة عن مجموعة الجزيري، إلى جانب فريق الجزيري للسيارات، وإستضاف الحدث الأعضاء المؤسسين للنادي بالإضافة إلى عدد من مُلاك لامبورغيني الذين يتشاركون الشغف لسيارات لامبورغيني.

ويمتلك نادي لامبورغيني الإمارات أكثر من 80 عضوًا بالفعل، ويُرحب بكل من يشاركنا شغفنا بسيارات لامبورغيني. وبإطلاق النادي ستشهد المدينة زيادة أعداد الفعاليات الرائدة، ورحلات القيادة المنظمة التي لا تُنسى، بالإضافة إلى مجموعة من العروض الحصرية لمجموعة من أفخم العلامات التجارية في الإمارات العربية المتحدة، تُقدم خصيصًا لعائلة لامبورغيني المتنامية.

ولرؤية الحياة من خلف عجلة القيادة بمنظور مُلاك لامبورغيني، قُم بمتابعة
LamboClubUAE@.
إنستغرام: Lamborghini.UAE@ فيسبوك: Lamborghini UAE

No comments:

Post a Comment

=