Sunday, 17 April 2016

Conrad Cairo Announces One-of-a-Kind Friday Family Brunch

 


CAIRO, Egypt: April 13, 2016 – Friday brunch has never been a more appetizing experience than at the Solana Friday Family Brunch at Conrad Cairo. For the first time ever, guests have the unique opportunity to revel in the scrumptious cuisine from four Conrad Cairo restaurants during one delectable meal: Oriental Lebanese from Jayda Lounge & Bar, grilled delicacies from Oak Grill, a flavorful Asian experience from Kamala, and Mediterranean fare from Solana.


“The Solana Friday Family Brunch is a fantastic addition to Cairo’s popular brunch dining scene. Guests can relax with their entire family and indulge in an assortment of the best food offerings in town, all whilst enjoying the breathtaking views of the River Nile,” said Wolfgang Maier, general manager, Conrad Cairo. “With mouth-watering menu items, the chefs at Conrad Cairo uniquely blend subtle flavors from around the world to create a brunch experience like no other.”


Brunch takes place at Solana from 1-5 pm every Friday, with live music starting at 2 pm.  During the Solana Friday Family Brunch, a variety of fun activities are also available for kids to enjoy including PlayStation® and Wii in a dedicated Kid’s Corner. This exclusive brunch will run throughout 2016.


Families can enjoy Friday brunch like never before at Solana for just EGP 235 per person plus service charge and sales tax, including free parking. Kids under six-years-old eat for free and children ages 6-16 receive a 50 percent discount.


Conrad Cairo participates in Hilton HHonors®, the only guest loyalty program where guests who book directly through www.conradhotels.com have access to benefits including the digital Conrad Concierge and complimentary Wi-Fi at 24 Conrad hotels worldwide.


For more information about Conrad Hotels & Resorts, please visit http://news.conradhotels.com or follow us on Facebook, Instagram, and Twitter.



كونراد القاهرة يقدم تجربة فريدة لبرانش الجمعة العائلي 


القاهرة في  13إبريل، 2016-  في أجواء عائلية مليئة بالبهجة، يوفر فندق كونراد القاهرة فرصة ممتعة لجميع أفراد الأسرة للاستمتاع بعطلة نهاية الأسبوع من خلال برانش الجمعة العائلي الذي يقدمه مطعم سولانا ، حيث يمكن للزائرين لأول مرة علي الإطلاق تجربة أشهى الأطباق من 4 مطاعم مختلفة في وجبة واحدة فقط تشمل الأطباق اللبنانية الشرقية الرائعة من مطعم جايدا ، والأطباق المشوية اللذيذة من أوك جريل، وتجربة آسيوية فريدة من خلال الأطباق التي يقدمها مطعم كامالا، وأشهي الأطباق التي تشتهر بها دول البحر الأبيض المتوسط من مطعم سولانا.  


وتعليقاً على ذلك يقول السيد/ ولفجانج ماير- مدير عام فندق كونراد القاهرة: "يُعد برانش سولانا العائلي إضافة رائعة ومميزة إلى قائمة البرانش في القاهرة. حيث يمكن للزائرين الاسترخاء مع أسرهم والإستمتاع بمجموعة متنوعة من أفضل قوائم الطعام في القاهرة بإطلالة رائعة على المناظر الخلابة لنيل القاهرة. فمع قوائم الطعام الشهية، يقدم طهاة كونراد القاهرة المحترفين مزيجا فريدا من النكهات من جميع أنحاء العالم لخلق تجربة برانش فريدة لا مثيل لها".  


وتمتد فترة تقديم البرانش من الساعة 1 بعد الظهر إلى 5 مساء يوم الجمعة من كل أسبوع، مع أنغام الموسيقى التي تبدأ في الساعة 2:00 ظهراُ. كما يمكن للأطفال خلال برانش سولانا العائلي الإستمتاع بالعديد من الأنشطة الترفيهيه مثل البلاي ستيشن وWii وذلك في مكان مخصص للأطفال. ويستمر كونراد القاهرة في تقديم هذا البرانش المتميز على مدار عام 2016.


ويمكن لجميع أفراد الأسرة الاستمتاع بتناول برانش متميز لا مثيل له في مطعم سولانا مقابل 235 جنيه للفرد شامل رسوم انتظار السيارات وغير شامل الخدمة والضريبة. ويمكن للأطفال تحت سن 6 سنوات الإستمتاع بالبرانش مجاناً، أما الأطفال من سن 6 إلى 16 سنة فيمكنهم الإستمتاع بالبرانش بخصم قدره 50%.


الجدير بالذكر أن فندق كونراد القاهرة يُشارك في برنامج Hilton HHonors والذي يُعد برنامج ولاء العملاء الوحيد الذي يتيح لأعضائه العديد من المزايا والخدمات عند قيامهم بالحجز مباشرة من خلال www.conradhotels.com مثل خدمة الإنترنت المجانية على مدار اليوم وخدمة الكونسيرج في جميع فنادق كونراد حول العالم.


للمزيد من المعلومات عن فنادق ومنتجعات كونراد، برجاء زيارة http://news.conradhotels.com، Facebook، Instagram، Twitter.



No comments:

Post a Comment

=