Tuesday, 15 March 2016

YES FOR A LIFETIME!



 

 

Le Bristol Paris and Delphine Manivet

 

Le Bristol Paris has joined with designer Delphine Manivet to help every bride find the beautiful dress of her dreams.

Manivet’s boutique, located nearby, features timeless bridal collections inspired by the past and reinterpreted with a graceful contemporary touch.

The designer's expert teams will accompany the future bride as she makes her choice and organize all fittings at Le Bristol Paris, where mothers, bridesmaids and best friends can come share in this unique moment.

On this special day, the bride will feel perfectly at home at Le Bristol while dressing and preparing all the last-minute touches.


Preparing for the Big Day: Le Bristol Paris pampers the future newlyweds

 

As the Big Day approaches there is no better time to pamper yourself to assure a radiant glow of beauty and serenity.

 

Spa Le Bristol by La Prairie is there for the future newlyweds throughout the countdown to assure stress-free preparations. In an atmosphere entirely devoted to your well-being, Spa Le Bristol by La Prairie offers exclusive packages to experience individually or together.

 


As the Big Day approaches, Spa Le Bristol by La Prairie takes the future bride on a three-hour journey of total relaxation to discover the exceptional benefits of caviar. Destination: Swiss Bliss. This exclusive La Prairie package begins with an exfoliation and integrates wellness and beauty rituals from head to toe with special treatments and massages for the face and body. La Prairie Caviar Lift’s toning and smoothing properties ensure a luminous complexion.

 

Your special day is devoted to total beauty care down to the finest details, including personalized hair styling and By Terry makeup. The beauty program's pedicure and manicure ensure that your hands are at their loveliest for receiving a ring.

 

 

The most beautiful day for Monsieur: €900

 

To be totally irresistible on your special day, our Swiss Bliss care package is also available for men, inviting Monsieur to experience precious moments of absolute relaxation.

 

On the Big Day, the lucky groom will be in the hands of a hairdresser-barber, finishing up with a relaxing manicure and pedicure.

 

Personalized packages:

Would you like to perfect your silhouette? The teams at Spa Le Bristol by La Prairie offer customized packages to ensure total satisfaction on your unique day.

The Body-Shaping package offers six anti-cellulite/slimming massages (over 15 days) or a course of personalized fitness classes with a private coach to bring out your most beautiful self in the dress of your dreams. If you'd like advice on your beauty regimen, we offer assistance with hair styling and makeup under our teams’ expert eye.

Price upon request.

 

These precious moments, as a gift to yourself or to someone else, combine pleasure and ease in a rare setting that is already a promise of happiness.

 

 

Getting married at Le Paris Bristol: An exceptional place for a unique wedding

 

Getting married at Le Bristol is a celebration of beauty, grace, charm and sophistication as you and your guests enjoy a dream event enhanced by exceptional style and service. In the heart of Paris, the magic begins as you ready yourself in a Palace suite. Bathed in light and dressed in soft colors, Louis XV antiques and rare wood, our suites offer an intimate and precious setting for making yourself beautiful. Arrayed in a sublime dress, you'll admire the world's most romantic city at a glance from expansive windows – a truly magical sensation.

 

Paris is at your feet and so is the team of Le Bristol, ready to put the art of French living that so dear to us at the service of your special day to ensure that it is a memorable one.

 

Our three-star chef will work with you to design the finest dinner and our pastry chef will imagine the most spectacular cake. Allow our prestigious maître d' to orchestrate your evening with perfect mastery. Say yes in the bucolic freshness of our indoor garden, privatized just for you, then dance the night away in the splendor of our salons.

 

The "Yes for a Lifetime" package includes:

 

- An open Champagne bar (for a one-hour period), served with a selection of six canapés

- A three-course dinner overseen by our three-Michelin-star chef Eric Frechon

- Wines selected by our sommeliers paired with the chosen menu (on the basis of a half-bottle of wine per person)

- Coffee and mineral water

- A tiered layer cake served with a glass of Champagne

- Flower arrangements on the dinner tables

- A dance floor

- Printed menus

- Privatization of the lounge from 7 p.m. to 2 a.m.

- Hostesses and cloakroom service

- A junior suite for the newlyweds on their wedding night, until 3 p.m. the next day and an American breakfast for two

- A lunch test of your wedding meal for two

 

Package price €450 per person.

Rate Guaranteed for a minimum of 30 people on the wedding day




Expressions of love at Le Bristol: Romance in Paris
 
  
 
For a marriage proposal or an unforgettable honeymoon in the City of Light, treat yourself to a romantic getaway at Le Bristol Paris!
 
Our package includes:
 
- Accommodation for two
- A bottle of champagne in your room upon arrival
- A room decorated with rose petals
- A cake designed by our pastry chef Laurent Jeannin
- An American breakfast for two
- Late check out time at 2 p.m.
 
From €900 (Deluxe room)
 
Le Bristol Paris
112 rue du Faubourg Saint-Honoré
75008 Paris
Tel.: 01 53 43 43 40
epicure@lebristolparis.com
www.lebristolparis.com
 
 
 
فندق "لا بريستول باريس" يتعاون مع المصمم المرموق "ودلفين مانيفيت" لتوفير أجمل فساتين الزفاف
 
دبي، الإمارات العربية المتحدة، 15 مارس 2016: يعمل فندق "لا بريستول باريس" مع المصمم "دلفين مانيفيت" لمساعدة كل مقبلة على الزواج للعثور على فستان حلمها الأجمل.
 
ويضم متجر "مانيفيت"، القريب من الفندق"، تشكيلة فاتنة من فساتين الزفاف المستوحاة من الماضي والمعاد تصميمها بلمسة عصرية بديعة. وسيرافق فريق من الخبراء العروس وهي تتخذ قرارها في الاختيار مع تنظيم كافة التجهيزات في الفندق، بينما تحظى الأمهات والوصيفات والصديقات المقربات بأوقات مميزة وفريدة.
 
وفي هذا اليوم الخاص، ستشعر العروس في فندق "لو بريستول" كما لو أنها في بيتها حيث يقوم المصمم بإعداد كل شيء حتى لمسات اللحظات الأخيرة.
 
الاستعداد لليوم الكبير: لو بريستول باريس يسبغ في دلال العروسين المنتظرين
مع اقتراب موعد اليوم الكبير ليس هناك ما هو أفضل من أن تدللي نفسك كي تحظي بإشراقة فائقة من الجمال والصفاء.
 
ويوفر سبا "لو بريستول باي لا بريري" للمحتفلين بزفافهم كامل التحضيرات التي تبعدهم عن الشعور بالتوتر والقلق. حيث يقدم السبا حزم حصرية مخصصة لتقديم رعاية كاملة في أجواء مثالية.


اليوم الأجمل للعروس: 1.100 يورو
ومع اقتراب الموعد يقدم السبا للعروس المستقبلية رحلة على مدى ثلاث ساعات من الاسترخاء الكامل لاكتشاف المزايا الاستثنائية للكافيار وذلك ضمن حزمة "سويس بليس. وتبدأ هذه الحزمة الحصرية من "لا بريري" بجلسة للتقشير مع طقوس العناية والتجميل من الرأس وحتى أخمص القدمين من خلال المعالجات الخاصة والتدليك للوجه والجسم. وتضمن مرافق التنعيم  في السبا حصول العروس على بشرة براقة مشرقة.
وقد تم تخصيص هذا اليوم لتوفير العناية الكاملة بجمالك حتى أدق التفاصيل، بما في ذلك تسريحة الشعر الخاصة وماكياج "باي تيري". كما يضمن برنامج العناية بالأظافر حصول اليدين على ومظهر ملمس جميلين أثناء ارتداء الخاتم.
 
اليوم الأجمل للعريس: 900 يورو
للحصول على إطلالة لا تقاوم في هذا اليوم المميز، تقدم حزمة العناية "سويس بليس" للرجال تجربة ثمينة توفر لهم أجواء من الاسترخاء المطلق. وفي اليوم الكبير، سيتولى مصفف الشعر العناية بالعريس المحظوظ، مع إتمام كافة اللمسات الخاصة بالعناية بالأظافر.
 
الحزم الشخصية:
للباحثين عن صورة ظلية مثالية، يقدم فريق "سبا لو بريستول باي بريري" حزم مخصصة تضمن حصولك على الرضا الكامل في هذا اليوم الفريد. وتوفر حزمة نحت الجسم جلسات تدليك للتخلص من السيلوليت/التخسيس (أكثر من 15 يوم) أو مجموعة من جلسات اللياقة الشخصية مع مدرب خاص يظهر أجمل ما فيك أثناء ارتداء فستان الأحلام. وفي حال كنت ترغبين بالحصول على استشارة تجميلية، نقدم لك المساعدة في تسريحة الشعر والماكياج تحت إشراف فريق من الخبراء العاملين لدينا.
 
السعر عند الطلب
 
وتأتي هذه اللحظات الثمينة كهدية تقدمها لنفسك أو لشخص آخر، تجمع ما بين البهجة والراحة في أجواء نادرة تعد بالكثير من السعادة في الانتظار.
 
الاحتفال بالزفاف في "لو بريستول باريس": مكان استثنائي لحفل فريد

إن الاحتفال بالزفاف في "لو بريستول" هو احتفال بالجمال والروعة والسحر والأناقة، حيث يحظى الزوجان والضيوف بأوقات ممتعة تضفي عليها الأناقة والخدمة المميزة لمسة استثنائية. وفي وسط باريس، يبدأ السحر مع التجهيز في جناح القصر. حيث توفر أجنحتنا بأضوائها الجميلة وألوانها الناعمة وتصميمها النادر وتحفها التراثية أجواء لطيفة ورائعة أثناء الاستعداد للحفل والحصول على إطلالة جميلة. وإلى جانب هذه اللمسات فائقة الروعة، يحظى الجناح بإطلالة خلابة على المدينة الأكثر رومانسية في العالم عبر نوافذه الواسعة، ما يمنح الناظر شعوراً أصيلاً بالسحر والجمال.
 
في فندقنا تقع باريس في متناول يدك كما فريقنا، حيث نوفر لضيوفنا في يومهم الخاص فن الحياة الفرنسية العزيزة علينا من خلال تقديم الخدمة التي تضمن حصولهم على لحظات تبقى في الذاكرة.
 
وسيقوم الطاهي الحائز على ثلاث نجوم بالعمل معكم لإعداد العشاء الفاخر احتفالاً بالمناسبة وسيتولى طاهي المعجنات تقديم كعكة الحفل بصورة بالغة الروعة. كما ستتولى مسؤولة التصميم تنظيم أمسيتكم وفق أعلى درجات الاتقان. فضلاً عن حديقتنا الداخلية ذات الأجواء النضرة والمنعشة، والمخصصة للاحتفال بالمناسبة، يلي ذلك الرقص طوال الليل في صالتنا الرحيبة.
 
تشمل حزمة "مدى الحياة":
 
- ردهة شراب مفتوحة (لمدة ساعة) لتقديم تشكيلة متنوعة من المقبلات.
- عشاء من ثلاثة أطباق يشرف عليه الشيف إريك فرنشون الحائز على نجوم ميشلين الثلاثة.
- مشروبات مختارة مع قائمة طعام منسجمة معها (نصف زجاجة للشخص الواحد).
- قهوة ومياه معدنية.
- كعكة بطبقات متعددة مع شراب.
- ترتيب الأزهار على طاولات العشاء.
- صالة للرقص.
- قوائم مطبوعة.
- تخصيص الردهة للاحتفال من الساعة 7 مساء إلى 2 صباحاً.
- خدمة الضيافة.
- جناح صغير للعروسين في ليلة زفافهم، لغاية الساعة 3 مساء في اليوم التالي وإفطار أمريكي لشخصين.
- وجبة غداء لشخصين.
 
سعر الحزمة 450 يورو للشخص الواحد.
سعر مكفول لـ30 شخص كحد أدنى في يوم الاحتفال.
التعبير عن الحب في "لو بريستول": رومانسية باريس
 

لاحتفال بالزفاف أو لقضاء شهر عسل لا ينسى في مدينة الأنوار، دلل نفسك في ملاذ "لو بريستول باريس" الرومانسي الفاخر.
 
تتضمن حزمتنا:
-         إقامة لشخصين.
-         زجاجة شراب عند الوصول إلى الغرفة.
-         غرفة مزينة ببتلات الأزهار.
-         كعكة مزينة بإشراف طاهي المعجنات لوران جنين.
-         افطار أمريكي لشخصين.
-         تسجيل خروج متأخر عند الساعة 2 صباحاً.
 
تبدأ بسعر 900 يورو (غرفة ديلوكس)
 
 




 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

No comments:

Post a Comment

=