Tuesday, 29 March 2016

Two Hilton Worldwide Hotels in Egypt Win 2016 TripAdvisor Awards




Cairo, Egypt, 29 March 2016 – Two Hilton Hotels and Resorts properties in Egypt have recently received TripAdvisor Awards for 2016. The winning hotels are Hilton Luxor Resort & Spa, which received the 2016 Travelers’ Choice Award recognition for the 8th year in a row, and Hilton Pyramids Golf Resort, which was ranked among the top 25 family hotels in Egypt for 2016. Tripadvisor accolade are awarded to the highest-ranking hotels based on visitor voting. This voting system helps in identifying the most outstanding properties in terms of quality and diversity of services based on guests’ real-life experiences.

“These awards come at a time when we are working tirelessly to ensure our commitment to the Egyptian market and the local tourism industry,” said Christian Muhr, Vice President Operations, Hilton Worldwide Egypt & Levant. “This acknowledgement from our guests is a true testament to the continuous effort undertaken to provide outstanding service along with Hilton Worldwide’s longstanding vow to provide quality hospitality experiences in Egypt.”

With 18 operating hotels in the Egyptian market and four hotels in the pipeline, Hilton Worldwide is at the forefront of the tourism sector in Egypt. For more than 50 years Hilton Hotels & Resorts - Hilton Worldwide’s flagship brand – has been setting the standards for the local hospitality sector, providing new product innovations and services to meet guests' evolving needs.

TripAdvisor.com operates in 48 countries and assists customers in gathering travel information, posting reviews and opinions of travel-related content and engaging in interactive travel forums. TripAdvisor is the largest travel community in the world, with 350 million unique visitors each month and is home to over 320 million reviews and opinions. 
اثنان من فنادق ومنتجعات مجموعة هيلتون العالمية في مصر تحصد أعلى التقييمات من المسافرين والنزلاء ضمن جوائز TripAdvisor 2016

القاهرة في 29 مارس 2016- حصل فندقان تابعان لمجموعة هيلتون العالمية في مصر على جوائز مميزة طبقاً لتقييمات المسافرين والنزلاء على موقع TripAdvisor لعام 2016. والفنادق الفائزة هي منتجع وسبا هيلتون الأقصر الذي حصد لقب الفندق الأكثر تفضيلا بمصر للعام الثامن على التوالي، ومنتجع هيلتون بيراميدز جولف الذي تم تصنيفه من ضمن أفضل 25 فندق عائلي في مصر. وتُمنح جوائز موقع TripAdvisor للفنادق التي حصلت على أعلى التقييمات طبقاً لتصويت زائري الموقع. ويساعد نظام التصويت في التعرف على أفضل الفنادق والمنتجعات على المستوى العالمي طبقاً لمستوى جودة الخدمات المقدمة وتنوعها، اعتماداً على تجارب حقيقية لنزلاء ومسافرين أقاموا فعلياً في تلك الفنادق والمنتجعات في معظم دول العالم.    

وتعليقاً على هذه الجوائز الهامة، يقول السيد/ كريستيان مور- نائب الرئيس للعمليات في مصر ومنطقة الشام- مجموعة هيلتون العالمية: "إنّ هذه الجوائز والتقديرات الرفيعة تأتي في وقت هام نعمل فيه بشكل متواصل للتأكيد على التزامنا تجاه السوق المصري وقطاع السياحة المحلي. إنّ هذا التقدير من النزلاء يُعد شهادة فعلية على جهودنا المستمرة لتقديم أرقى مستويات الخدمة التي تتوافق مع قيم وتقاليد مجموعة هيلتون العامية بتقديم أفضل تجربة في عالم الضيافة بالسوق المصري."  

الجدير بالذكر أن مجموعة هيلتون العالمية لديها 18 فندقاً ومنتجعاً في مصر، بالإضافة إلى أربعة فنادق جديدة تحت الانشاء،  كما تتمتع المجموعة بمكانة رائدة في سوق السياحة وقطاع الضيافة المحلي، حيث تعمل فنادق ومنتجعات هيلتون، أشهر العلامات التجارية التابعة للمجموعة، في مصر منذ أكثر من 50 عاماً. وطوال هذه العقود الطويلة، تمكنت هيلتون من وضع معايير جديدة لقطاع الضيافة والفنادق المصري، عن طريق تقديم منتجات وخدمات جديدة لتلبية الاحتياجات المتغيرة للنزلاء والزائرين.   

يعمل موقع TripAdvisor.com في 48 دولة حول العالم، ويتيح للعملاء جمع تقييمات ومعلومات حول قطاع السياحة والسفر والفنادق، ونشر تقييمات وآراء زائري الموقع حول وجهات السفر التي قاموا بزيارتها، بالإضافة لإتاحة الفرصة لهم للانضمام إلى منتديات السفر التفاعلية والتواصل عبرها. يُعد الموقع من أكبر المواقع المتخصصة في السفر حول العالم، حيث يتصفحه 350 مليون زائر كل شهر، ويحتوي على أكثر من 320 مليون مشاركة ورأي وتقييم للمستخدمين.

No comments:

Post a Comment

=