Wednesday, 9 March 2016

Say Hello to your New Phone App with the Most Useful Truecaller ever

 

Introducing Smart Call History, Availability, and a brand new Dialer.

STOCKHOLM, SWEDEN, March 8th 2016. Today, Truecaller introduces the most intelligent way to communicate by integrating new features to revolutionize the way people make and take calls: Smart Call History, Availability, and a brand new dialer.


Making your communication safer and more delightful, by giving you more information about those you communicate with, is core to Truecaller’s mission. With the integration of the new features, Truecaller becomes an essential app for anyone looking to have more control over their incoming and outgoing calls.


Integrated new features:
    Smart Call History replaces unknown numbers with real names and faces in your call history, even for numbers that are not saved in your contacts. Now you don’t need to save contacts to your phonebook.
    Availability shows you if your friends and contacts are free to talk before you call.  Now you’ll never get a busy signal or interrupt someone again.
  Built-in dialer allows you to make all your calls directly with Truecaller.


“Truecaller has become a necessity for hundreds of millions of people in their daily communication by always knowing who’s calling them and protecting them against spam calls. We are now taking this to the next level by changing the way people make phone calls with our integrated dialer and adding more context to your contacts that has never been seen before.” said Alan Mamedi, Truecaller co-founder & CEO. “Now, you can completely replace your existing dialer and only use Truecaller for all your calls. We are also very pleased to see our OEM partners being so supportive of our mission.


In 2014, Truecaller launched Truedialer to bring similar improvements to the dialer, which had not evolved since the introduction of the smartphone. After overwhelming demand from users, Truecaller are now bringing many of the great features from Truedialer and integrating them into Truecaller, giving you full control your entire calling experience with just one app.


The latest update will begin rolling out to users on Android today, and will reach all users in the coming weeks. Existing Truedialer users will be gradually upgraded to the new Truecaller experience.




تروكولر تُطلق خصائص مبتكرة لتجربة غير مسبوقة للمستخدمين

تروكولر تقدم تاريخ المكالمات الذكي، وامكانية التعرف على حالة المتلقي للمكالمة ولوحة اتصال جديدة

القاهرة في 8 مارس 2016- أعلنت تروكولر اليوم عن إطلاق باقة جديدة من الخصائص الذكية والمبتكرة للارتقاء بتجربة الاتصال والوصول بها لآفاق جديدة، من خلال إدخال تعديلات جوهرية على طرق إجراء واستقبال المكالمات عبر هاتفك الذكي. تتضمن الباقة الجديدة خاصية تاريخ المكالمات الذكي وإمكانية التعرف على حالة المتلقي للمكالمة مع لوحة اتصال جديدة كلياً.


وتهدف استراتيجية تروكولر لتقديم تجربة اتصال أكثر أماناً وسهولة من خلال توفير المزيد من المعلومات عن اتصالاتهم، ولهذا أطلقت الشركة هذه الباقة من الخصائص المتكاملة، ليصبح تروكولر من التطبيقات الأساسية التي لا غنى عنها لأي مستخدم يرغب في التحكم في المكالمات الواردة والصادرة.


وتتضمن الباقة الجديدة من الخصائص المتكاملة:
  • تاريخ المكالمات الذكي وهي خاصية مبتكرة تتيح للمستخدم استبدال الأرقام المجهولة بأسماء وصور حقيقية وحفظها في قائمة المكالمات السابقة، حتى لو كانت تلك الأرقام غير مسجلة في سجل الهاتف من الأساس. وتغنيك هذه الخاصية عن تسجيل الأسماء في سجل هاتفك.
  • امكانية التعرف على حالة المتلقي للمكالمة وهي خاصية تتيح لك معرفة ما إذا كان الشخص الذي تحاول الاتصال به متاح أم لا. فعن طريق تلك الخاصية لن تضطر لإزعاج شخص غير مُستعد لاستقبال مكالمتك وقت الاتصال.
  • لوحة اتصال داخل التطبيق تتيح لك لوحة الاتصال إتمام كافة المكالمات من خلال تروكولر دون الحاجة لإتمام المكالمات بالطرق التقليدية خارج التطبيق.



وتعليقاً على إطلاق تلك الخصائص الجديدة، يقول آلان ماميدي- الرئيس التنفيذي والشريك المؤسس لشركة تروكولر: "لقد أصبح تروكولر تطبيقاً أساسياً لا غنى عنه لملايين المستخدمين الذين يرغبون في معرفة الأشخاص التي اتصلت بهم، مع التحكم في المكالمات المزعجة على مدار اليوم. إننا مع كل إصدار وخاصية جديدة نسير بسرعة نحو تغيير الطريقة التقليدية لإجراء المكالمات، واستبدالها  بلوحة الاتصال المتكاملة داخل التطبيق، وإضافة المزيد من المعلومات للأسماء التي تتصل بك على هاتفك. فالآن يمكنك إستبدال لوحة الإتصال التقليدية الموجودة بهاتفك واستخدام تروكولر كبديل لها للقيام بكافة مكالماتك. إننا سعداء بدعم شركائنا من منتجي الأجهزة الأصلية والمُشغلين لتلبية الطلب المتزايد من مستخدمي التطبيق على الصعيد العالمي، والوصول إلى تجربة اتصال متميزة".


جدير بالذكر أن تروكولر أطلقت تطبيق ترودايلر في 2014 لإضافة المزيد من التحسينات للوحة الإتصال التقليدية، والتي لم تشهد أي تحسينات منذ إطلاق الهواتف الذكية. ومع زيادة الطلب على الخدمة، تسعى تروكولر الآن لدمج المزيد من الخصائص والمزايا المبتكرة في تطبيق ترودايلر، بما يتيح للمستخدمين التحكم الكامل في تجربة الإتصال من خلال تطبيق واحد فقط.


يمكن لمستخدمي الأجهزة العاملة وفق نظام التشغيل "آندرويد" الإستفادة من التحديث اليوم، أما باقى المستخدمين فيمكنهم الإستفادة من هذة الخصائص خلال الأسابيع القادمة. أما مستخدمي ترودايلر الحاليين، فسيتم ترقيتهم تدريجياً للاستفادة من التجربة الجديدة لتروكولر.




No comments:

Post a Comment

=