Wednesday, 3 February 2016

Oetker Collection Announces The Appointment Of Arnaud Bamvens As General Manager of Palais Namaskar, Marrakech


.

Frank Marrenbach, CEO Oetker Collection, has announced the appointment of Arnaud Bamvens, as General Manager of Palais Namaskar.

With over 20 years of management in international luxury hotels, Arnaud, aged of 44 years, brings a wealth of experience to Palais Namaskar. He hold an Executive MBA from ESSEC, Cornell University, Arnaud held various managerial positions within the Groupe Lucien Barriere (Grand Hotel Barriere - Dinard, Casino Barrière - Deauville, Castel Marie Louise - La Baule).

Effective February 15th 2016, Arnaud Bamvens will join the property, arriving from the Naoura Barrière in Marrakech, where he held the position of General Manager for the last 5 years. In his new role, he will report to Didier Le Calvez, Chief Operating Officer, Oetker Collection.

"We are delighted to welcome Arnaud to the Oetker Collection team and Palais Namaskar, our first property operated under a management contract," said Didier Le Calvez, "his knowledge of the international luxury hospitality, of Marrakech in particular, will be a great benefit to the already successful Palais Namaskar and contribute to the overall success of Oetker Collection”.

 Palais Namaskar is a sanctuary for guests wanting to recharge their body and soul year-round.  Located in the Palmeraie of Marrakech, between the Atlas Mountain and the Djebilet Hills, the resort is a mixture of luxury and mystery spread across 50,000 square meters of scented gardens.

Palais Namaskar hosts a total of 41 units, comprising of 14 rooms, 14 suites, 10 villas and 3 palaces. The décor is a vibrant combination of Eastern-inspired architecture infusing Feng Shui principles with contemporary interior design. Almost all residences offer either a private pool or an outdoor plunge pool, and the Palaces offer up to 4 bedrooms.



دبي، الإمارات العربية المتحدة، 3 فبراير 2016: أعلن فرانك مارنباخ، الرئيس التنفيذي لمجموعة أوتكر الفندقية، عن تعيين آرنو بامفنس بمنصب المدير العام لفندق بالايس نامسكار.
 

يبلغ آرنو بامفنس الـ 44 عاماً من العمر، ويحمل في جعبته خبرة متراكمة على مدى أكثر من 20 عاماً بالعمل في إدارة الفنادق العالمية الفاخرة، يضعها من خلال منصبه الجديد في خدمة فندق بالايس نامسكار. كما أنه يحمل درجة الماجستير في إدارة الأعمال التنفيذية من مدرسة إدارة الأعمال الدولية في أوروبا، في جامعة كورنيل. تقلد آرنو بامفنس عدة مناصب ضمن مجموعة فنادق لوسيان باريير (فندق غراند باريير-دينار، وكازينو باريير-دوفيل، وفندق كاسيل ماري لويز- لا بول).

 هذا، وسيباشر آرنو بامفنس مهام منصبه الجديد في الفندق بدءاً من تاريخ 15 فبراير القادم، قادماً إليه من فندق ناوورا باريير في مراكش، حيث كان يتقلد منصب المدير العام للفندق على مدى السنوات الـ 5 الماضية. ومن خلال منصبه الجديد، سيقوم آرنو بامفنس برفع تقاريره إلى ديدييه لو كالفيه، الرئيس التنفيذي للعمليات لدى مجموعة أوتكر الفندقية.

 
في هذا السياق، قال ديدييه لو كالفيه: "إنه لمن دواعي سرورنا الترحيب بآرنو بامفنس ضمن صفوف موظفي مجموعة أوتكر الفندقية وفندق بالايس نامسكار، وهي أول منشأة فندقية لدى المجموعة تدار بموجب عقد رسمي. إن خبرة ومعرفة آرنو بامفنس الواسعة في مجال الخدمات الفندقية العالمية والفاخرة، وعلى وجه الخصوص في مراكش، ستعود بالفائدة الكبيرة على فندق بالايس نامسكار الذي يتمتع بسلسلة نجاحات باهرة، كما أنها ستساهم في تعزيز مسيرة النجاح المستمرة لمجموعة أوتكر الفندقية".

 يشار إلى أن فندق بالايس نامسكار يعد ملاذاً مثالياً للنزلاء الراغبين في إعادة الطاقة إلى أجسامهم وأرواحهم على مدار السنة. ويقع الفندق في منطقة بالميراي في مراكش، وذلك ما بين جبال أطلس وتلال الجبيل، ويعكس هذا المنتجع مزيجاً ساحراً من الفخامة والسرية التي تنتشر على مساحة 50,000 متر مربع من الحدائق والجنان الغناء.

 ويضم فندق بالايس نامسكار ما مجموعه 41 وحدة فندقية، تحتوي على 14 غرفة، و14 جناحاً، و10 فيلات، و3 قصور. وتجسد ديكورات الفندق مزيجاً حيوياً ما بين فن العمارة الشرقي المتأثر بمبادئ ومفاهيم فنغ شوي، مع لمسة عصرية مميزة لتصاميمه الداخلية. كما أن جميع الوحدات الفندقية تقريباً تحتوي إما حوض سباحة خاص، أو على مغطس خارجي خاص، في حين تحتضن القصور ما يصل إلى 4 غرف نوم.
 

 

 

No comments:

Post a Comment

=