Monday, 29 February 2016

Alpha Data awarded Veeam Platinum ProPartner status after strong 2015 performance

 
Upgrade reflects outstanding ability to deploy award-winning availability, disaster recovery & virtualization management solutions


UAE, February 29, 2016 - Alpha Data LLC, the UAE’s largest Systems Integrator, has announced that it has been upgraded to Platinum ProPartner status by Veeam Software, the innovative provider of solutions that deliver availability for the Always-On Enterprise, effective January 2016.  
The company was upgraded after achieving USD 1.5 million in MSRP revenue and investing in Veeam Certified Engineer Training Course trainings to deliver PS in 2015. As a Veeam Platinum ProPartner, Alpha Data will enjoy special benefits such as access to a dedicated Veeam manager and recognition as a Veeam Expert and customer reference.
Veeam Platinum ProPartner is an invitation-only status awarded to Veeam’s best value-added resellers, systems integrators and consultants. By earning the status, Alpha Data assures customers of exceptional expertise and excellence in deploying solutions that integrate advanced Veeam Software technologies. Alpha Data now joins an elite group within Veeam’s global network of 37,000 ProPartners.
Amar Singh, Sales Director at Alpha Data, said: “Virtualization is an integral component of enterprise IT and has been a top priority for Alpha Data ever since we laid out our comprehensive cloud services roadmap. Last year we focused sharply on enhancing our Veeam support capabilities in particular and deploying Veeam-powered solutions with the aim of exceeding our clients’ expectations. As a Veeam Platinum ProPartner, we have the proven ability to integrate Veeam’s award-winning backup, disaster recovery and virtualization management solutions to help organizations, especially today’s modern data centers, enjoy Veeam’s promise of Availability for the Always-On Enterprise.’ We thank Veeam for this privilege and honor and for its untiring support.”
Alpha Data is an award-winning multi-disciplined systems integrator that has been supporting more than 4,000 customers across the UAE for over three decades. It offers best-of-breed solutions through strategic partnerships with Veeam Software, Microsoft, Cisco, Belden, HP, Juniper, Extreme Networks and other major technology players.
 
بالنظر إلى أدائها القوي خلال العام الماضي

 
"ألفا داتا" تُمنح صفة الشريك البلاتيني الداعم من قبل "فييم سوفت وير"

 
الشراكة الجديدة تعكس القدرات العالية للشركة في نشر حلول استمرارية العمل والتعافي من الكوارث وإدارة الواقع الافتراضي الحائزة على عدة جوائز


 
الإمارات، 29 فبراير 2016 - أعلنت "ألفا داتا" (Alpha Data LLC)، أكبر شركة للأنظمة المتكاملة في دولة الإمارات، عن منحها صفة الشريك البلاتيني الداعم (Platinum ProPartner) من قبل "فييم سوفت وير" (Veeam Software)، الشركة الرائدة في مجال توفير حلول استمرارية سير العمل لنظم المعلومات المؤسسية ذات الجهوزية الدائمة، وذلك اعتباراً من شهر يناير/كانون الثاني الماضي.

 
وتم منح "ألفا داتا" هذه الصفة بعد تحقيقها 1.5 مليون دولار أميركي كعوائد وفق سعر التجزئة المقترح من الشركة المصنعة واستثمارها في الدورات التدريبية على شهادة مهندس معتمد من "فييم" (Veeam Certified Engineer Training Course) لتقديم التدريب على نظم المشاريع (PS) خلال العام الماضي. ومن خلال صفتها الجديدة كشريك داعم لـ "فييم"، ستتمتع "ألفا داتا" بمزايا خاصة مثل الوصول إلى مدير "فييم" وتكريمها كخبير "فييم" وكمرجع للعملاء.

 
ويتم اكتساب صفة الشريك البلاتيني الداعم لـ "فييم" عن طريق الدعوة، حيث تُمنح لأفضل موزّعي القيمة المضافة وأفضل شركات الأنظمة المتكاملة وكذلك أفضل المستشارين لشركة "فييم". ومن خلال حصولها على هذه الصفة، تضمن "ألفا داتا" للعملاء الحصول على خبرة استثنائية وتميز في نشر الحلول التي تتكامل مع التقنيات المتطورة من "فييم سوفت وير". وتنضم "ألفا داتا" بذلك إلى مجموعة مختارة من شبكة "فييم" العالمية من الشركاء الداعمين والبالغ عددهم 37,000 شريكاً.

 
وقال عمار سينغ، مدير قسم المبيعات، في شركة "ألفا داتا": "يعد الواقع الافتراضي مكوناً رئيسياً في تكنولوجيا المعلومات المؤسسية وهو على رأس أولوياتنا منذ أن وضعنا خارطة طريق شاملة لخدماتنا السحابية. وركزنا خلال العام الماضي على تحسين قدراتنا في مجال الدعم من "فييم" بشكل خاص ونشر الحلول القائمة على تكنولوجيا "فييم" بهدف تقديم الخدمات التي تتجاوز توقعات عملائنا. وباعتبارنا شريك بلاتيني داعم لـ "فييم"، فلدينا القدرة على مكاملة حلول التخزين الاحتياطي والتعافي من الكوارث وإدارة الواقع الافتراضي الحائزة على عدة جوائز لمساعدة الشركات، وخاصة مراكز البيانات الحديثة، على الاستفادة من تقنيات "فييم" من أجل تحقيق استمرارية سير العمل لنظم المعلومات المؤسسية ذات الجهوزية الدائمة. ونشكر "فييم" على هذا التكريم والدعم الكبير الذي تقدمه لنا".

وتعد "ألفا داتا"، الحائزة على عدة جوائز، شركة للأنظمة المتكاملة متعددة التخصصات تقوم منذ ما يزيد على ثلاثة عقود بتقديم خدماتها لأكثر من 4,000 عميل في دولة الإمارات. وتوفر الشركة أفضل الحلول وأكثرها تطوراً من خلال شراكاتها الاستراتيجية مع أبرز شركات التكنولوجيا مثل "فييم سوفت وير" (Veeam Software) و"مايكروسوفت" و"سيسكو" (Cisco) و"بيلدن" (Belden) و"إتش.بي" (HP) و"جونيبر" (Juniper) و"إكستريم نتوركس" (Extreme Networks) والعديد من الشركات الأخرى البارزة في مجال التكنولوجيا.
 
 


No comments:

Post a Comment

=