Monday, 8 February 2016

2016 edition of World Franchise Forum & Expo to be held in Dubai



HE Dr. Raja Easa Saleh Al Gurg to give keynote about event’s theme of ‘Championing equal opportunities’


February 08, 2016
World Franchise Associates (WFA) has revealed that well-known businesswoman, HE Dr. Raja Easa Saleh Al Gurg, Managing Director of the Easa Saleh Al Gurg Group LLC (ESAG) and President of the Dubai Business Women Council (DBWC), will be the keynote speaker for the 8th World Franchise Forum and Expo, which will be held from February 16 to February 17, 2016 at the Conrad Hotel Dubai. Dr Al Gurg will be joined by Ms Lubna Qassim, Executive Vice President and the General Counsel of Emirates NBD Bank. This high profile annual event for the Middle East and North Africa (MENA) region will focus on Dubai and the rest of the MENA region’s immensely important resources for investment in franchising.
Over 200 franchise brands will be participating or represented by WFA supported by a galaxy of international franchise professionals.  These national and international brands from the US, Canada, Europe, ASEAN Region, Malaysia and Australia will be seeking partners for the expansion of their networks
Top platinum sponsor, Aura & Palma Group, under its General Manager, Charbel Mhanna, is warmly welcomed together with sponsorship by Lava Brands and Salad Boutique/Sushi Club.  
Christopher Brinkley, Director, World Franchise Associates, said: “Franchising is not just the offer of endless global opportunities for business investors from all over the world but also represents a shift in consumer trends and social empowerment. Our delegates will be inspired by our speakers over the two days to build a successful future in franchising.”


Since its first franchise Forum in June 2010, Dubai WFA has successfully evolved over the last six years.  The forum is widely recognised throughout the Middle East as the ideal platform for investors to meet franchisors to do business. The scope and variety of the Seminars and Presentations offer its visitors exceptional value.  Everyone interested in franchising will find opportunities and golden nuggets of advice at the Forum.
 
 

 
دبي تستضيف الدورة الثامنة من "منتدى ومعرض الفرانشايز الدولي"

 
سعادة الدكتورة رجاء عيسى صالح القرق تلقي كلمة رئيسية حول موضوع الحدث "دعم تكافؤ الفرص"

 
08 فبراير 2016
كشفت "وورلد فرانشايز أسوشيتس" (World Franchise Associates) عن أن سيدة الأعمال سعادة الدكتورة رجاء عيسى صالح القرق، العضو المنتدب لمجموعة عيسى صالح القرق ورئيسة مجلس سيدات أعمال دبي، ستقوم بإلقاء كلمة رئيسية خلال الدورة الثامنة من "منتدى ومعرض الفرانشايز الدولي" الذي سيقام يومي 16 و17 فبراير/شباط الجاري في فندق "كونراد دبي". وسينضم إلى الدكتورة القرق كذلك السيدة لبنى قاسم، نائب الرئيس التنفيذي وأمين السر والمستشار العام لبنك الإمارات دبي الوطني. وسيركز هذا الحدث السنوي رفيع المستوى والخاص بمنطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا على الموارد الهامة التي تمتلكها دبي وسائر دول منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا للاستثمار في مجال الامتياز التجاري.

 
وسيشهد الحدث حضور أكثر من 200 علامة تجارية متاحة للامتياز التجاري، والتي إما ستشارك أو يتم تمثيلها من قبل "وورلد فرانشايز أسوشيتس"  بدعم من مجموعة من المختصين الدوليين في مجال الامتياز التجاري. وستسعى هذه العلامات التجارية المحلية والعالمية من الولايات المتّحدة وكندا وأوروبا ومنطقة جنوب شرق آسيا وماليزيا وأستراليا، إلى بناء الشراكات من أجل توسيع أعمالها وحضورها في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا.

 
وتعد مجموعة "أورا آند بالما" (Aura & Palma Group)، تحت إشراف مديرها العام شربل مهنا، الراعي البلاتيني لهذا الحدث الذي يحظى أيضاً برعاية "لافا براندز" (Lava Brands) و"سالاد بوتيك/سوشي كلوب" (Salad Boutique/Sushi Club).

 
وقال كريستوفر برينكلي، رئيس قسم المعارض والمنتديات في شركة "وورلد فرانشايز أسوشيتس": "لا يقتصر الامتياز التجاري على تقديم فرص عالمية لمستثمري الأعمال من كافة أنحاء العالم فحسب، بل يتمثّل أيضاً في تغيير توجّهات المستهلكين ودعم التمكين الاجتماعي. وستستفيد الوفود المشاركة من كلمات المتحدثين في هذا الحدث المقام على مدى يومين من أجل بناء مستقبل ناجح في مجال الامتياز التجاري".

 
ويُذكر أن "منتدى ومعرض الفرانشايز الدولي" قد حقّق تطوّراً ونجاحاً ملحوظاً منذ انطلاقه قبل 6 سنوات في شهر يونيو/حزيران من العام 2010. ويحظى هذا الحدث بتقدير وإشادة واسعة في مختلف أنحاء الشرق الأوسط باعتباره منصة مثالية تتيح للمستثمرين فرصة التواصل مع مانحي الامتياز التجاري من أجل القيام بأعمال مشتركة. كما يوفّر الكم الكبير والتنوّع في الندوات والعروض التقديمية وورش العمل في هذا الحدث للزوّار قيمة استثنائية، حيث سيجد الراغبون بدخول مجال الامتياز التجاري الفرص والمشورة المناسبة في هذا المجال.

 
ويمكن للمهتمين بالمشاركة في هذا الحدث التسجيل من خلال الموقع www.worldfranchiseassociates.com/dubai/world-franchise-forum-attend.php.

 
 
 


No comments:

Post a Comment

=