Monday, 28 December 2015

Two Hilton Worldwide Hotels Win HolidayCheck 2015 Awards for Egypt



Hilton hotels receive high scores from among more than 10 million customer reviews

Cairo, Egypt – (December 27, 2015) Hilton Hurghada Long Beach and Hilton Luxor Resort and Spa have been recognized among the top ranking hotels in Egypt according to HolidayCheck, an international travel website where users research and book their vacations and share their holiday experience. Both Hilton hotels received the “Recommended on HolidayCheck” 2015 award, where earning more than 10 million customer reviews determine the ranking of the most popular hotels worldwide in 2015.

“Recognition directly from our guests on platforms such as HolidayCheck is proof that we’re delivering exceptional guest experiences,” said Christian Muhr, Vice President of Operations, Egypt & Levant, Hilton Worldwide. “As the Egyptian tourism industry works towards full recovery, Hilton Worldwide will continue to do what we do best: lead the industry by supporting the local tourism sector, focusing on the unique experience we provide our guests, and staying true to our mission to be the preeminent global hospitality company – the first choice of guests, team members and owners alike.”

Each month 20-30 million people visit HolidayCheck websites, where users inform themselves about hotels and destinations based on approximately 10 million user opinions. Information is available on more than 300 thousand hotels and 100 thousand points of interest at holiday destinations.

Hilton Worldwide is one of the first international hospitality companies to open in Egypt and has been serving guests in the country for more than 50 years. Throughout 2015, several Hilton hotels in Egypt received prestigious local and international awards for outstanding performance. Accolades include recognitions from World Travel Awards, TripAdvisor, Green Globe and HOTEX Egypt. For more information visit: http://hiltonworldwide.com/

جوائز رفيعة لفندقان من فنادق هيلتون في مصر ضمن جوائز HolidayCheck العالمية لعام 2015

فنادق هيلتون تحصد أعلى التقييمات من أكثر من عشرة مليون زائر لموقع HolidayCheck  


القاهرة، مصر- 27 ديسمبر، 2015- حصل منتجع هيلتون الغردقة لونج بيتش ومنتجع وسبا هيلتون الأقصر على أعلى التقييمات من  موقع HolidayCheck، الذي يُعد من أهم وأشهر مواقع السفر في العالم، ويبحث المستخدمون من خلاله عن وجهتهم التالية لقضاء الإجازات، وينشرون كذلك تقييماتهم للفنادق التي قاموا بزيارتها. وقد حصل الفندقان على جائزة "الفندق الأكثر ترشيحاً من المسافرين لعام 2015" “Recommended on HolidayCheck”. ويؤكد حصول الفندقين على أعلى التقييمات من ما يقرب من عشرة مليون مستخدم حول العالم على المكانة العالمية التي تتمتع بها فنادق هيلتون خلال 2015.  


وتعليقاً على هذا التقدير الرفيع، يقول السيد/ كريستيان مور- نائب الرئيس للعمليات في مصر ومنطقة الشام بمجموعة هيلتون العالمية: "إن التقييمات المتميزة التي نحصل عليها بشكل مباشر من نزلائنا ويتم نشرها في منصات إلكترونية شهيرة مثل HolidayCheck تُعد دليلاً عملياً على ما نقدمه من خدمات استثنائية وتجربة ضيافة غير مسبوقة. وفي إطار الجهود التي يقوم بها العاملون في القطاع في مصر لدفع عجلة السياحة نحو المزيد من التعافي، تواصل فنادق هيلتون العالمية بذل قصارى جهدها لدعم هذا القطاع الحيوي باعتبارها من أهم رواده، وذلك من خلال مواصلة تقديم خدمات ضيافة مميزة لعملائنا، والالتزام بالمحافظة على مكانتنا الرائدة في مقدمة شركات الضيافة العالمية، لنصبح الاختيار الأول للنزلاء ومالكي الفنادق والموظفين على حد سواء."


الجدير بالذكر أن موقع HolidayCheck يُعد من أشهر مواقع السفر على مستوى العالم، حيث يزوره شهرياً ما بين 20-30 مليون شخص بهدف التعرف على آراء وتقييمات ما يقرب من 10 مليون مستخدم للفنادق والوجهات السياحية. كما يوفر الموقع معلومات خاصة بأكثر من 300,000 فندق و100,000 وجهة سياحية لقضاء الإجازات حول العالم.


تُعد فنادق هيلتون العالمية واحدة من أوائل شركات الضيافة التي تعمل في السوق المصري حيث تقوم بخدمة عملائها في مصر منذ أكثر من 50 عاماً. وعلى مدار 2015، حصلت العديد من فنادق هيلتون في مصر على مجموعة من الجوائز المحلية والدولية الرفيعة تقديراً لأدائها المتميز. وتشمل هذه الجوائز شهادات تقدير من جوائز السفر العالمية WTA، وموقع  TripAdvisor، Green Globe،               و HOTEX مصر.

لمزيد من المعلومات، يرجى زيارة: http://hiltonworldwide.com/




No comments:

Post a Comment

=