Thursday, 19 November 2015

Software AG Brings Digital Transformation to Dubai



Dubai, United Arab Emirates, November 18, 2015 –Software AG (Frankfurt TecDAX: SOW), a global leader in business processes, integration and big data, has hosted it’s first-ever Innovation Day today at the Conrad Hotel in Dubai. The event was the first of its kind in the Emirates, and focused on why companies are developing a digital strategy and integrating digitization in to all aspects of their business, from channels to processes, from data to their operating models, from digital products to total industry automation.
The Innovation Day’s topics include Private and Public sector solutions, the latest news on Software AG’s Digital Business Platform digital transformation, optimization processes, and how to leverage Big Data Streaming analytics.
Presentations were delivered by senior representatives from Royal Dirkzwager (‘Transforming Automatic Identification System (AIS) Data Into Information’), Saudi Telecom Company (STC)( ‘Digital Transformation in Telecoms’), Deloitte (‘Linking Architecture’), and Health Authority Abu Dhabi (‘The HAAD Enterprise Architecture Journey’).
Additionally, a panel focused on digital business in the UAE facilitated by Nicolai Tillisch, Regional Partner at The Leadership Circle; Dr. Joseph George, Head of Information Systems & Technology, National Bank Fujairah; and Ashok Natarajan from Cognizant
Rami Kichli,, Vice President, Software AG, Gulf & Levant, said: “We are excited to be at the forefront of digitization in the region today and were able to share many critical insights. We highlighted how digitization is reshaping business as well as the public and private sectors. The success of this year’s event serves as further encouragement in our efforts to promote the digital platform, and this was the first of many programs to come.”

"سوفت وير إيه. جي" تطرح مفهوم التحول الرقمي في دبي

18 نوفمبر 2015
استضافت "سوفت وير إيه. جي"، المدرجة في بورصة فرانكفورت تحت الرمز (Frankfurt TecDAX: SOW)، اليوم (الأربعاء 18 نوفمبر 2015)  فعالية "يوم الابتكار" الأولى في فندق كونراد في دبي. وركزت هذه الفعالية، التي تعد الأولى من نوعها في الإمارات، على السبب الذي يدفع الشركات إلى تطوير استراتيجية رقمية ودمج مفهوم الرقمنة في كافة جوانب أعمالها، بدءاً من قنوات التوزيع إلى العمليات، ومن البيانات إلى نماذج التشغيل ومن المنتجات الرقمية إلى أتمتة القطاع بشكل تام.

وتتضمنت مواضيع فعالية "يوم الابتكار" حلول القطاعين العام والخاص، وآخر الأخبار حول منصة الأعمال الرقمية والتحول الرقمي وتحسين الأعمال، وكيفية الاستفادة من تحليلات تدفق البيانات الضخمة.

وتم تقديم العروض في هذه الفعالية من قبل ممثلين كبار من "رويال ديركزفيجر" تحت عنوان "تحويل بيانات نظام تحديد الهوية الآلي إلى معلومات"؛ وشركة الاتصالات السعودية تحت عنوان "التحول الرقمي في شركات الاتصالات"؛ و"ديلويت" تحت عنوان "ربط البنية التحتية"؛ وهيئة الصحة في أبوظبي تحت عنوان "رحلة البنية التحتية المؤسسية في هيئة الصحة بأبوظبي".

كما ركزت إحدى حلقات النقاش على الأعمال الرقمية في دولة الإمارات وشارك فيها كل من نيكولاي تيليش، الشريك الإقليمي لدى "ذا ليدرشب سيركل"؛ والدكتور جوزيف جورج، رئيس أنظمة المعلومات والتكنولوجيا في بنك الفجيرة الوطني؛ وآشوك ناتاراجان من شركة "كوجنيزانت".

وقال رامي كشلي، نائب رئيس شركة "سوفت وير إيه. جي" في منطقة الخليج والمشرق العربي: "نحن سعداء لكوننا في طليعة عملية الرقمنة في المنطقة اليوم، ولأننا تمكنا من تقديم العديد من الأفكار الهامة في هذا المجال. كما قمنا بتسليط الضوء على كيفية إسهام الرقمنة في إعادة صياغة الأعمال فضلاً عن القطاعين العام والخاص. وإن نجاح فعالية هذا العام يعد بمثابة تشجيع إضافي لجهودنا الرامية إلى تعزيز المنصة الرقمية، حيث كان ذلك أول برنامج من برامجنا العديدة القادمة".

No comments:

Post a Comment

=