Sunday, 29 November 2015

GROHE supports its MENA Professional Partners



As part of its long-standing track record in supporting its professional partners in the sanitary sector, GROHE continues to do so with the “Grohe Certified Professional” program (GCP) in the MENA region establishing a wider network of trained sanitary professionals.

In 2015 plumbers and sanitary professionals from Egypt, Nigeria, Pakistan and Ghana received the GROHE professional’s certification after completing 16 hours of training, and passing examinations. Following this success, the program will witness an expansion multiplying locations across the region to reach the United Arab Emirates, Saudi Arabia, Turkey, Oman, Jordan and Lebanon. The GCP affirms the manufacturere’s commitment in keeping the GROHE Professional aim firmly focused on its partners in the sanitary sector by aligning all products and services carefully with their needs and requirements.

Each session demonstrates just how efficiently GROHE products can be installed and clearly shows that products and services are aligned with the needs of professional installers and distributors.

GROHE Professional program reflects the brand’s unerring focus on professional sanitary installers and distributors by portraying GROHE products and the people who work with them in mundane everyday situations as seen from the professionals’ point of view. 

"غروهي" تدعم شركاءها المهنيين في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا

انطلاقاً من سجلّ "غروهي" الحافل بالإنجازات في دعم شركائها المهنيين في قطاع التجهيزات الصحّية، تستمر الشركة في مسعاها عبر برنامج "غروهي للمحترفين المعتمدين" (Grohe Certified Professional) في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا الهادف للمساهمة في تشكيل شبكة أوسع من المهنيّين المدرّبين ضمن القطاع الصحّي.

وبموجب هذا البرنامج، حاز عدد من السبّاكين ومحترفي القطاع الصحّي في مصر ونيجيريا وباكستان وغانا، شهادة "غروهي للمحترفين المعتمدين" عقب إكمال ست عشرة ساعة من التدريب، واجتياز كافة الاختبارات في العام 2015. وبعد النجاح الذي حققه البرنامج، سيتم توسيعه ليشمل بلدان المنطقة ومنها دولة الإمارات العربية المتحدة، والمملكة العربية السعودية، وتركيا، وعمان، ولبنان والأردن. ويؤكّد البرنامج التزام الصانع في إبقاء هدف فئة (GROHE Professional) مصبوب التركيز على شركاء "غروهي" في القطاع الصحّي لتكون منتجاتها وخدماتها منسجمة مع احتياجاتهم ومتطلباتهم.

وقد تم تصميم جلسات البرنامج التدريبي لإظهار مدى فعاليّة تركيب منتجات "غروهي" وتسليط الضوء على تماشي هذه المنتجات والخدمات مع احتياجات محترفي التركيب والموزّعين المعتمدين. كما يعكس برنامج "غروهي للمحترفين المعتمدين" تركيز العلامة التجارية الصائب على فئة المهنيين والموزّعين في قطاع التجهيزات الصحّية، من خلال تصوير منتجات "غروهي" ومن يستخدمها يتعاملون مع مواقف الحياة اليومية كما يراها المحترفون.

No comments:

Post a Comment

=