Thursday, 19 November 2015

Dabur Egypt honours top-performing business partners & distributors at Amla Shampoo Launch Event



Underlines current performance & future growth strategies along with launch of new products & categories
November 18, 2015

Dabur Egypt Limited, a company with a legacy of making high-quality personal care products in Egypt, recently hosted a mega launch event for its new Dabur Amla Shampoo with presence of key distributors to highlight the company’s current market performance, present future growth strategies, and recognize outstanding business partners and distributors at the Dusit Thani LakeView Cairo in the capital city. Dabur Egypt’s Chairman, Anoop Sharma and Heba Abasiry, Dabur’s Celebrity Brand Ambassador for Vatika hair Cream, Feryal Youssef, Dabur’s Celebrity Brand Ambassador for Amla Hair Cream along with the company’s senior management and strategic business partners were present at the event.

Dabur unveiled its new products for the local market, including Dabur Amla Shampoo and Vatika Hair Mayonnaise. In addition, Dabur Egypt showcased its new communication campaign with Celebrity endorsement of Amla Hair Cream and Vatika Hair Cream and the newly launched ‘Hobby’ brand of hair and skin care products. The company’s portfolio includes many products, encompassing a health and personal care range for modern women that include shampoo, conditioner, hair oil, hair cream, hair gel, hair removal cream, and toothpaste.

Moheb Kaisser, Marketing Head, Dabur Egypt, said: “The Launch Event is a perfect opportunity for us to honour our leading business partners and distributors for their valuable contributions in further strengthening Dabur’s position in Egypt. Our partners and distributors have done an excellent job throughout the year to fulfil our strategic business goals and through this platform, we would like to inform them about our newly launched products and categories as well as our blueprint for the upcoming year to capture a greater market share. Lastly, I thank Heba Al Abasiry and Feryal Youssef for gracing the event and honouring our achievers.”

Feryal Youssef, Dabur’s Celebrity Brand Ambassador and a renowned celebrity and beauty icon from Tunisia, rewarded the top performers during a gala night.

Heba Abasiry is a renowned Egyptian TV broadcaster who has presented several successful shows across several Arab satellite channels. Known for her exceptional beauty and unique style, she is associated with popular shows such as Star Chef on MBC and Studio Misr on Egyptian television. Currently, Heba is hosting Celebrity Duets, an interesting celebrity competition show.  

Established in Egypt in 1996, Dabur Egypt Limited is a subsidiary of Dabur International Group. It provides natural health and personal care products, including hair oils, shampoo, skin and oral care products. The company also has a strong presence in neighbouring regional markets such as Morocco and other countries in Central Africa. Dabur International’s Middle Eastern campaigns feature prominent Arab celebrities such as Feryal Youssef, Ola Ghanem, Diana Karazone, Dina Hayek, Dorra Zarouk, Razan Maghraby, Maria, Mai Saleem, and many more.

"دابر إيجيبت" تكرّم شركاءها والموزّعين في حفل ضخم

كشف النقاب عن خطط النمو الحالية والمستقبلية للشركة وإطلاق عدد من المنتجات الجديدة


18 نوفمبر 2015
أقامت شركة "دابر إيجيبت ليمتد" الرائدة في مجالي العناية الشخصية في مصر، مؤخراً حفل عشاء ضخم لإطلاق أحدث منتجاتها "شامبو دابر أملا" في السوق المصرية في فندق "دوست ثاني ليك فيو" في العاصمة المصرية القاهرة لتسليط الضوء على الأداء الحالي للشركة في السوق المحلية وإستعراض ملامح خططها التنموية المستقبلية، بالإضافة إلى تكريم أهم شركائها والموزّعين في مصر. وحضر الحدث نخبةٌ من كبار المسؤولين والشركاء والموزّعين لدى "دابر إيجيبت"، على رأسهم أنوب شارما، رئيس مجلس إدارة الشركة، بالإضافة إلى كل من هبة الأباصيري، سفيرة العلامة التجارية لكريمات الشعر "فاتيكا"؛ وفريال يوسف، سفيرة العلامة التجارية لكريمات الشعر "أملا".

وشهد الحفل إطلاق مجموعة من أحدث المنتجات المنضوية تحت مظلة "دابر إيجيبت" في السوق المحلية، بما فيها مجموعة شامبوهات "دابر أملا" ومجموعة "مايونيز الشعر فاتيكا". كما كشفت الشركة عن حملتها التسويقية الجديدة المتمثّلة في بناء شراكات إستراتيجية قوية مع عدد من المشاهير العرب لدعم كل من مجموعات "كريمات الشعر أملا" و"كريمات الشعر فاتيكا" والعلامة التجارية الجديدة "هوبي" التي تم طرحها حديثاً في الأسواق وتضم تشكيلةً واسعةً من منتجات العناية بالشعر والبشرة. كما استعرضت "دابر إيجيبت" محفظتها المتنوّعة من المنتجات عالية الجودة للعناية الشخصية والصحية والتي تشمل الشامبوهات والبلاسم وزيوت الشعر وكريمات الشعر والجل وكريمة إزالة الشعر ومعاجين الأسنان.

وقال محب قيصر، مدير قسم التسويق لدى شركة "دابر إيجيبت ليمتد": "شكّلت هذه المناسبة منصةً ممتازةً لتكريم شركائنا والموزّعين في مصر والتعبير عن إمتناننا لمساهماتهم القيّمة في ترسيخ مكانة "دابر" في السوق المصرية وتقدير جهودهم الدؤوبة خلال العام 2015 في مساعدتنا على تحقيق الأهداف المرجوة. وقمنا من خلال هذه المنصة أيضاً بالكشف عن أحدث المنتجات والفئات الجديدة التي تم طرحها مؤخّراً في السوق المحلية وإستعراض ملامح خطّتنا الطموحة لزيادة حصّتنا السوقية في العام القادم. ونتوجّه أيضاً بالشكر الجزيل لكل من هبة الأباصيري وفريال يوسف على حضور الحفل ودعم أعمالنا في مصر".

وتعد فريال يوسف واحدةً من أيقونات الجمال والنجمات الصاعدات اللواتي أثبتن مكانةً قويةً لهن في عالم التمثيل، حيث بدأت مسيرتها المهنية من خلال المشاركة في مسلسل تلفزيوني تونسي كان بمثابة نقطة انطلاقها نحو العمل في عدّة مشروعات ترفيهية أخرى في وطنها الأم تونس. ومن أحدث أعمالها المشاركة بدور رئيسي في المسلسلين الناجحين "ذهاب وعودة" و"لعبة إبليس".

ويُذكر أن هبة الأباصيري هي مذيعة تلفزيونية مصرية معروفة لجمالها وأناقتها وكفاءتها العالية في مجال التقديم، إذ يرتبط اسمها بالعديد من البرامج الناجحة على عدد من القنوات الفضائية العربية، منها "ستار شيف" على قناة "إم. بي. سي" و"إستديو مصر" على القناة المصرية. وتقدّم الأباصيري حالياً برنامج "دويت المشاهير".

ويُذكر أخيراً أن "دابر إيجيبت ليمتد" هي شركة تابعة لمجموعة "دابر إنترناشيونال". وبدأت الشركة عملياتها التشغيلية في مصر في عام 1996 في مجال تطوير المنتجات الطبيعية للعناية الصحية والشخصية، بما في ذلك زيوت الشعر والشامبو ومنتجات العناية بالبشرة والأسنان. كما تحظى الشركة بحضورٍ قويٍ في الأسواق المجاورة مثل المغرب ودول أخرى في أفريقيا الوسطى. وتضم الحملات الترويجية للشركة في منطقة الشرق الأوسط بعضاً من أبرز المشاهير العرب أمثال فريال يوسف وعلا غانم وديانا كرزون ودينا حايك ودرّة زروق ورزان مغربي وماريا ومي سليم وهدى حداد.

No comments:

Post a Comment

=