Wednesday, 7 May 2014

Globe Express Services receives prestigious Maersk Line Platinum Award for third consecutive year





May 7, 2014
Globe Express Services, one of the world’s top 100 global logistics providers, was recently awarded the prestigious Platinum Award by Maersk Line, the world’s largest ocean carrier and the most reliable container shipping company. This marks the third consecutive year that Globe Express Services has received the award, which recognizes the best performing logistics providers and top customers of Maersk Line.
The award was presented to Mustapha Kawam, Managing Director-Gulf States, Globe Express Services and John C. George, Jebel Ali Branch Manager during a ceremony held at The Shangri – La Hotel, Dubai. Senior officials from other freight forwarding and logistics companies also attended the awarding ceremony.
Commenting on the award, Mr. Kawam said: “We are grateful to Maersk Line for bestowing yet again on our company the Platinum Award as recognition of our commitment to consistently provide world-class logistics solutions to our clients. Being recognized for the third time in a row by Maersk Line only reflects the uncompromising values and principles of both companies in terms of delivering the highest quality of service. Rest assured that we will remain steadfast in this commitment as we continuously strengthen and improve our services for the satisfaction of our customers.”

"جلوب إكسبريس سيرفيسز" تنال الجائزة البلاتينية من "ميرسك لاين" للعام الثالث على التوالي

7 مايو 1402
احتفت شركة "جلوب إكسبريس سيرفيسز" (Globe Express Services) التي تعد واحدةً من أهم 100 شركة عالمية في مجال توفير الإمدادات اللوجستية، مؤخراً بحصولها على الجائزة البلاتينية من "ميرسك لاين" (Maersk Line)، إحدى أكبر شركات النقل ومزوّد خدمات شحن الحاويات الأكثر موثوقية في العالم. وجاء هذا الفوز للعام الثالث على التوالي ليؤكد على مكانة "جلوب إكسبريس سيرفيسز" في مصاف أفضل مزوّدي الخدمات اللوجستية في العالم وواحدةً من أهم عملاء "ميرسك لاين". 
وتسلّم الجائزة مصطفى قوام، العضو المنتدب لـ"جلوب إكسبريس سيرفيسز" في دول مجلس التعاون الخليجي، وجون جورج، مدير فرع الشركة في جبل علي، وذلك خلال حفل أقيم في فندق "شانغريلا" في دبي، بحضور نخبةٍ من كبار المسؤولين من وكلاء الشحن وشركات الخدمات اللوجستية.
وفي معرض تعليقه على الفوز، صرّح قوام، عن إمتنان الشركة بالحصول على الجائزة البلاتينية المرموقة من "ميرسك لاين"، مؤكداً إلتزامها الوثيق بمواصلة تقديم أفضل الحلول والخدمات اللوجسيتة عالمية المستوى. وأضاف: "يشكّل تقديرنا من قبل "ميرسك لاين" للعام الثالث على التوالي دليلاً واضحاً على القيم والمبادئ الأساسية التي تسنتند إليها كلا الشركتين في سبيل تقديم أعلى مستويات الجودة والخدمة المميّزة للعملاء. ونحن سنبقى ثابتي الخطى على هذا النهج في سبيل تحسين جودة خدماتنا وبالتالي تحقيق رضا العملاء."


=