Monday, 21 May 2018

EVOPS Marketing & PR Enters into Strategic Alliance with FN Designs



              

May 21, 2018




DUBAI – EVOPS DMCC Dubai has announced its strategic alliance with FN Designs that will leverage the two companies’ unique strengths to expand their footprint across the Middle East.




H.E. Sheikha Wafa Hasher Al Maktoum, Founder and Director of FN Designs, stated, “We are delighted to partner with EVOPS Marketing & PR as the two companies complement each other in different yet related disciplines making us unique in the market. This alliance will allow us to continue to build on our success by delivering world-class creative, marketing and events management solutions to local and international brands.”




The agreement will help to enhance and reinforce the two companies’ combined strengths and core competencies in advertising, branding, corporate identity development, PR, social media and influencer marketing, experiential marketing, communications strategy, media planning, digital marketing, events management, website and mobile app development. As part of the alliance FN Designs and EVOPS will jointly work on projects with an active exchange of knowledge, market insights and expertise where required.




Mr. Michel Noblet, Chairman of EVOPS DMCC Dubai said, “We are very excited to collaborate with one of Dubai’s most prestigious and leading creative studios. It gives us a massive competitive advantage as we follow are ambition to expand in the region. FN Designs is uniquely positioned in the Middle East to offer customized and innovative art and design solutions incorporating Emirati heritage. This strategic understanding will enable us to provide our customers with a comprehensive suite of services while driving measurable results and optimizing return on marketing investments.”




“ايفوبس ماركتينج آند بي آر” تدخل في 

تحالف استراتيجي مع استوديو "إف إن ديزاينز" 




للنشر الفوري 21 مايو (أيار) 2018




دبي- أعلنت وكالة "ايفوبس دي ام سي سي-دبي" للتسويق والعلاقات العامة عن اقامة تحالف استراتيجي مع "إف إن ديزاينز" من شأنه تعزيز نقاط القوة الفريدة التي تتمتع بها كلا الشركتين بهدف توسيع نطاق وجودهما في جميع أرجاء الشرق الأوسط. 




وفي هذا الصدد ذكرت الشيخة وفاء حشر آل مكتوم، مؤسس ومدير "إف إن ديزاينز": "نحن سعداء بالشراكة مع ايفوبس ماركتينج آند بي آر لا سيما وأن كلا الكيانين يكمّل أحدهما الآخر في مجالات عمل مختلفة لكنها مترابطة مما يضفي علينا سمة التفرد والتميز في الأسواق. ومن شأن هذا التحالف أن يتيح لنا الاستمرار في تعزيز نجاحنا وتوطيده من خلال تقديم حلول لإدارة الفعاليات والتسويق بطراز عالمي وابداعي لصالح العلامات التجارية المحلية والعالمية."




تجدر الإشارة إلى أن هذه الاتفاقية ستسهم في تعزيز وتوطيد مواطن القوة المشتركة والكفاءات الأساسية للشركتين في مجال الاعلان واشهار العلامات التجارية وتطوير الهوية المؤسسية والعلاقات العامة ووسائط الاعلام الاجتماعية والتسويق التأثيري والتسويق التجريبي واستراتيجيات التواصل والتخطيط الاعلامي والتسويق الرقمي وإدارة الفعاليات وتطوير المواقع الالكترونية وتطبيقات الهاتف المحمول. وكجزء من التحالف ستسعى كل من "إف إن ديزاينز" و"ايفوبس" إلى العمل جنباً إلى جنب على المشاريع من خلال التبادل الفعال للمعارف والأفكار والرؤى والخبرات حول الأسواق حيثما كان ذلك لازماً. 




وصرح السيد ميشيل نوبليه، رئيس مجلس إدارة وكالة "ايفوبس دي ام سي سي-دبي": "نحن متحمسون جداً للتعاون مع أحد أعرق صالات العرض في دبي وأكثرها ابتكاراً وريادة، فهذا التحالف من شأنه أن يمنحنا ميزة تنافسية هائلة بينما نتابع طموحاتنا في توسيع قاعدة أعمالنا في المنطقة، حيث أن استوديو "اف إن ديزاينز" يحظى بمكانة فريدة في الشرق الأوسط تمكنه من عرض وتقديم الفنون الابتكارية المتخصصة وحلول التصميم الممتزجة بالثقافة الإماراتية. كما أن هذا التفاهم الاستراتيجي سيتيح لنا تزويد عملائنا بمجموعة شاملة من الخدمات وفي الوقت ذاته تحقيق نتائج قابلة للقياس وتحسين العائد على الاستثمارات التسويقية بشكل مثالي."




=